- Takk for at dere fikk: 4
Motvirke
- Emilie
-
Tema
- Offline
Mindre
Mer
11 år 4 dager siden #5556
by Emilie
Motvirke ble opprettet av Emilie
Hei Bert,
Jeg forbereder en maltime for neste år. Jeg prøver å legge til en rask tellerkolonner for belønninger/poeng i klassen, men på en eller annen måte fungerer det ikke.
Jeg har lagt ved 2 bilder av oppsettet mitt og hva det ber om etterpå i stedet for +/-.
Jeg har prøvd å bruke denne kolonnen i den "gamle" biologiprøveklassen din, og den fungerer fint der.
Takk for hjelpen.
Emilie
Jeg forbereder en maltime for neste år. Jeg prøver å legge til en rask tellerkolonner for belønninger/poeng i klassen, men på en eller annen måte fungerer det ikke.
Jeg har lagt ved 2 bilder av oppsettet mitt og hva det ber om etterpå i stedet for +/-.
Jeg har prøvd å bruke denne kolonnen i den "gamle" biologiprøveklassen din, og den fungerer fint der.
Takk for hjelpen.
Emilie
- bert
-
- Offline
Mindre
Mer
- Takk for at dere fikk: 749
11 år 4 dager siden #5557
by bert
Besvart av bert på emnet Motvirke
Takk for skjermbildene Emilie,
Hurtigtelleren vil kun fungere på rader som har en elev.
Siden du ikke har lagt til noen elever ennå og du trykker på den 'siste' raden, ser du bare oppsummeringsmenyen i stedet for telleren.
Så snart du legger til en student vil du få den til å fungere.
hilsen
Hurtigtelleren vil kun fungere på rader som har en elev.
Siden du ikke har lagt til noen elever ennå og du trykker på den 'siste' raden, ser du bare oppsummeringsmenyen i stedet for telleren.
Så snart du legger til en student vil du få den til å fungere.
hilsen