"Total poeng gradering" beregning - skjul verdien

Mer
10 måneder 1 uke siden #31019 by Urche0n
Hei,
Jeg har laget en egendefinert karaktertype med 4 kategorier som er tildelt avhengig av totalpoengsummen i en mappe:


Når jeg bruker den egendefinerte karaktertypen med enkel addisjon, gjennomsnitt eller vektet gjennomsnittsberegning, presenteres den som forventet, fyller feltet med en av de 4 kategoriene og fargelegger kategorien. DVS:


Den eneste beregningen som ser ut til å fungere riktig for mappestrukturen min uten å kreve manuell justering av vektinger osv. er imidlertid beregningen "Total Points Grading". Når jeg bruker den beregningen med min egendefinerte karaktertype, endrer den av en eller annen grunn hvordan den presenteres i kolonnen, i stedet for å bruke fargelegging, går fargeleggingen tapt, og en ny poengsum legges til ved siden av tekstpoengsummen min som jeg ikke vil skal vises:


Er det noen måte å få min egendefinerte karaktertype til å se ut som det første eksemplet, hvor den bare viser teksten og fargelegger cellen, mens du bruker "Total Points Grading"-beregningen i den kolonnen?? Grunnen til at jeg vil bruke totalpoengvurdering som beregningstype, er at jeg ønsker å gjenbruke denne karakterstrukturen på mappenivå på tvers av mange utfall jeg sporer, og de vil ha et variabelt antall oppgaver i mappen med forskjellige totalbeløp, så det å manuelt beregne riktig vekting av hver oppgave og justere vektingen manuelt for hver mappe for å få vektet ut gjennomsnittlig hodepine med riktige graderinger, er det mye mer enn den totale graderingen. uten å trenge manuelle justeringer.

Takk skal du ha!
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 måneder 1 uke siden - 10 måneder 1 uke siden #31021 by Ruislip
Takk for detaljert tilbakemelding!
Vi vil forberede en liten betaversjon som du kan prøve med dette problemet behandlet.
Du vil motta en invitasjon fra Apple/Testflight mellom i dag/i morgen

Med vennlig hilsen
Karla
Sist redigert: 10 måneder 1 uke siden av Ruislip.
Følgende bruker(e) sa takk: Urche0n

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 måneder 1 uke siden #31024 by Urche0n
Takk for at du vurderer å gjøre denne endringen, og jeg ser frem til å teste.
Denne programvaren fortsetter å forbløffe meg med antall tilgjengelige funksjoner og alternativer.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 måneder 1 uke siden #31025 by bert
Du får invitasjonen fra Apple/Tesflight om å installere betaversjonen i innboksen din. Ta en titt når
du har en sjanse og kanskje spam-mappen, hvis den ikke er der!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 måneder 1 uke siden #31026 by Urche0n
Takk Bert for at du brukte fargeformateringen på denne beregningstypen, jeg har trukket ned den siste betaen og dette ser utmerket ut.
Jeg prøvde først også å bli kvitt poengsummen under teksten, men har siden oppdaget at jeg kan eksportere med bare teksten, og også ved å bruke standard-widgeten, kan jeg lage tekstkarakterene mine uten den ekstra numeriske poengsummen, så å holde poengsummen her for ytterligere detaljer er mer nyttig med de andre tilgjengelige alternativene.

 

-J.
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.