Studenter i flere grupper samtidig?

Mer
3 år 3 måneder siden - 3 år 3 måneder siden #9608 by mrreynoldsjr
Studenter i flere grupper samtidig? ble opprettet av mrreynoldsjr
Jeg prøver å finne en måte å se to visninger av samme elev, inkludert karakterbokdataene deres.
Kanskje det er en bedre måte å gjøre dette på. (Jeg vil gjerne kunne legge inn en karakter, og at den vises uansett hvor eleven er oppført).

Eksempel:
Jeg har elever i en 4. klasse (Mrs. Lawsons klasse).
Jeg ser at elevene deler seg inn i forskjellige grupper (noen i gruppe A, noen i gruppe B).
Så når jeg underviser dem, vil jeg se dem i karakterboken og gi karakterer som en gruppe.

Men når det er på tide å legge inn karakterene i vårt fylkessystem, vil jeg gjerne se dem etter klasse (ikke gruppe) for enkelt å overføre dataene (må skrive det inn manuelt).

Jeg trodde å bruke grupper ville hjelpe i denne situasjonen, eller synkronisering av informasjon mellom klasser, men karakteroppføringene synkroniseres ikke automatisk, bare de personlige dataene. Akkurat nå ser det ut til at jeg må kopiere dataene over fra de forskjellige gruppeklassene til en ny klasse på slutten av kvartalet.

Hva er den beste måten å gjøre dette på?
Sist redigert: 3 år 3 måneder siden av mrreynoldsjr.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
3 år 3 måneder siden #9609 by bert
Besvart av bert på emnet Studenter i flere grupper samtidig?
Hallo,
Du bør prøve sammendragsvisningen, dobbelttrykk på en elevs navn > Sammendrag og her vil du kunne legge til et utvalg kolonner fra gjeldende karakterbok og også velge hvilken klasse du vil se på den nederste linjen.
Denne nederste linjen er fylt med klassene denne samme eleven går på. Den lokaliserer studenter basert på navnet deres.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.