Kan ikke eksportere sitteoversikt med ikoner

  • Halskjede
6 år 8 måneder siden #7022 by Halskjede
Hi

God støtte med å opprette en konto - takk!

Jeg kan ikke eksportere en sitteplan når elevene har et ikon knyttet til seg fra karakterboken min, for eksempel for SEN- eller G & T-markører. [Jeg har lagt til disse markørene ved å redigere hver elev i karakterboken og klikke på stjerneknappen]. Den eksporterte sitteplanen vises som en solid grå boks uten detaljer bortsett fra navnet på klassen øverst. [Jeg bruker en brukerbakgrunn].

Den eneste løsningen jeg har funnet er å slette alle markørene fra karakterboken min, eksportere sitteplanen [som eksporterer fint] og deretter legge inn alle markørene manuelt på nytt i karakterboken min igjen.

Er det en enklere måte å gjøre dette på, siden dette vil være en skikkelig smerte å gjøre dette hver gang jeg endrer sitteplanene mine i løpet av året?

Ideelt sett ville det være bra å ha markørene som vises på den eksporterte filen min. Dette er imidlertid ikke avgjørende.
Alternativt, er det en måte å enkelt skru av alle markørene i en klasse med ett klikk som så kan slås på igjen med ett klikk når jeg har fullført eksporten av sitteplanen.

Tusen takk for din hjelp.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 8 måneder siden #7023 by bert
Hei Collier,
Du jobber kanskje med en gammel versjon av iDoceo eller iOS. Send oss ​​en e-post fra appen når du har mulighet. Trykk på Hjelp > støtte og forslag. Du trenger ikke å skrive inn meldingen på nytt

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Halskjede
6 år 8 måneder siden #7024 by Halskjede
Besvart av Halskjede på emnet Kan ikke eksportere sitteoversikt med ikoner
Har nettopp sendt, takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.