Last opp/importer egne ikoner

Mer
4 år 3 uker siden #10209 by craig.kerwin
Last opp/importer egne ikoner ble opprettet av craig.kerwin
Kan du vurdere, spesielt på skrivebordsversjonen, muligheten til å bruke opplastede/importerte ikoner for klasser og merke bøker. Dette vil tillate en justering med identifikasjonsikoner som brukes i Teams. Takk skal du ha.
Mer
4 år 2 uker siden #10211 by bert
Besvart av bert på emnet Last opp/importer egne ikoner
Jeg er redd det ikke vil være mulig craig. Vi trenger konsistens på tvers av enheter, å kunne synkronisere, dele maler, optimalisere disse ikonene og en lang osv.
Hvis du savner noen spesielle ikoner, bare gi meg beskjed, vi legger til nye med hver oppdatering
Mer
4 år 2 uker siden #10214 by Fru Kookaburra
Besvart av Fru Kookaburra på emnet Last opp/importer egne ikoner
Ett forslag ville ha et 123-ikon for å matche ABC-ikonet ditt
Mer
3 år 5 måneder siden #10647 by MatthiasHeil
Besvart av MatthiasHeil på emnet Last opp/importer egne ikoner
Jeg hadde vært veldig glad om celleikonene var tilgjengelige som klasseikoner. Som en iDoceo-nybegynner har jeg lenge tenkt på hvilket klasseikon jeg skal bruke for hvilken klasse, og ga til slutt opp (henholdsvis lot ikonvelgeren stå tom)...-)
Mer
3 år 5 måneder siden #10649 by bert
Hei MatthiasHeil,
Stilen til disse ikonene stemmer ikke, men hvis du gir meg beskjed om de du vil bruke, vil jeg forberede lignende for klassene

hilsen
Mer
3 år 5 måneder siden - 3 år 5 måneder siden #10650 by MatthiasHeil
Wow!-)

Beklager, bildeopplasting fungerer ikke for meg (Safari, iPad 8th Gen), derfor: share.icloud.com/photos/031sITtTF3mGBuMkPV3uHz5EA
Sist redigert: 3 år 5 måneder siden av MatthiasHeil.
Mer
3 år 5 måneder siden - 3 år 5 måneder siden #10658 by bert
Hei Mathias,
Ta en titt på dette og gi meg beskjed om de vil fungere for deg (pluss de manglende tekstene, pilretningene og fargene)

drive.google.com/drive/folders/1recCw4XQ...vMk7r3x2?usp=sharing
Sist redigert: 3 år 5 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: MatthiasHeil
Mer
3 år 5 måneder siden #10660 by MatthiasHeil
Disse er nydelige, takk! - Jeg burde vært tydeligere i skissen min, men... jeg skulle gjerne sett enkelt tallikonene 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 og 13... - og gruppeikonet bør ideelt sett være jenter og gutter i stedet for enten gutter eller jenter...-)