SITTEPLAN

Mer
11 år 6 måneder siden #1765 by jkevens
SITTEPLAN ble opprettet av jkevens
Å finne funksjonen for sitteplan som veldig nyttig.
Som muligheten til å vise et felt på sitteplanen.
Ville du kunne tillate at utvalget av flere felt vises?
Kanskje opptil 4 eller 5. Jeg bruker flere felt som alle er korte for å registrere behovskoder, nivåer osv.
Jeg er pålagt å ha en sitteplan eller bildeark med all denne informasjonen på. Men hvis jeg bytter barnesete, må jeg endre dette etter planen. En virkelig smerte som jeg kunne unngå hvis jeg kunne gjøre som forespurt!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1772 by bert
Besvart av bert på emnet SITTEPLAN
Hei jkevens!

Det kan være litt vanskelig å få med all den informasjonen på bildene av sitteplanen...
Kanskje en PDF-rapport vil være tilstrekkelig? Eller trenger du å administrere all den informasjonen på skjermen?
Vi forbereder nye rapporter for vår neste store utgivelse, og en av dem vil inkludere hver elevs bilde + utvalgte felt , ville det fungere for deg?

PS: Vi samler inn eksempler på rapporter/dagboksider, hvis du har en, send den gjerne til support@idoceo.net

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Jason Evens
11 år 6 måneder siden #1773 by Jason Evens
Besvart av Jason Evens på emnet SITTEPLAN
Ja jeg vet hva du mener.
Jeg må for øyeblikket kommentere sitteplaner med mye informasjon for OFSTED-inspeksjon - vi er pålagt å ha dette tilgjengelig og det er ingen enkel måte å gjøre det på annet enn for hånd.
Rapporten du nevner høres bra ut. Det ville fortsatt være fint å ha muligheten til å legge igjen mer informasjon om sitteplasser, da det lar deg flytte rundt på barna og flytte informasjonen med dem.

Typisk informasjon om et sitteplanbilde kan være forskjellige koder som: S - MLD - FSM - 5+ som er omtrent det maksimale. Det kan potensielt passe og være brukbart, selv om jeg vet hva du mener med å bli rotete ... tydeligvis er vi pålagt å ha all denne informasjonen på en sitteplan. Kanskje en alternativ visning som ikke viser bilde, men bare studentnavn og informasjon fra obligatoriske felter som du deretter kan flytte på skjermen?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 6 måneder siden #1797 by bert
Besvart av bert på emnet SITTEPLAN
Hei Jason,
Jeg liker ideen om ingen bilder, men bare informasjon som beveger seg rundt i sitteplanen. Jeg tror det hadde blitt foreslått tidligere, men vi gikk glipp av poenget med det (med bare ett infofelt på skjermen). Å kunne legge til flere felt nå er mer fornuftig i den visningen.
Vi jobber med det.

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.