Kan ikke importere cvs-filer (løst)

Mer
11 år 5 måneder siden #2181 by yindee
Kan ikke importere cvs-filer ble opprettet av yindee
Jeg har prøvd å importere en cvs-fil til iDoceo, men har vært frustrert over det faktum at det ikke var noen "Apps/iDoceo"-mappen i Dropbox-en min og jeg får ikke mulighet til å åpne filen med iDoceo fra e-post eller andre apper eller verktøy. Jeg mistenker at dette er en mappe som skal opprettes automatisk enten når iDoceo er installert eller når den er koblet til Dropbox. Jeg prøvde å lage en mappe med det navnet i Dropbox, men "åpne med"-dialogboksene viser ikke mappen, og iDoceo-appen vises heller ikke som et middel for å åpne CV-ene. Er det noe jeg kan gjøre om dette?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2182 by bert
Besvart av bert på emnet Kan ikke importere cvs-filer
Hei yindee,
Så lenge filen du prøver å importere har csv filtypen (kontroller stavemåten) iDoceo skal være i 'Åpne i' apps liste.
Når det gjelder Apps/iDoceo-mappen opprettes den automatisk ved første sikkerhetskopiering, du bør lage en og deretter sjekke i Dropbox om mappen allerede eksisterer. Dette er ikke et krav for å importere en CSV-fil , men jeg forstår at du er bekymret for at begge problemene er relatert.
Hvis du fortsatt ikke kan løse det, vennligst gi oss beskjed, så tar vi en ny tanke.
hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 5 måneder siden #2188 by yindee
Besvart av yindee på emnet Kan ikke importere cvs-filer
Takk for hjelpen. Jeg tok en ny titt på "CSV"-filen jeg prøvde å importere og la merke til at jeg hadde lagret den som en "txt"-fil, jeg lagret den på nytt som en "csv"-fil, sikkerhetskopierte appen for å lage mappen jeg nødvendig og nå fungerer alt bra.

Takk igjen.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.