Eksporterer merknader

Mer
11 år 1 måned siden #2822 by Casie
Eksporterer merknader ble opprettet av Casie
Hei der,

Jeg har behov for å eksportere merknader og mulighetsressurser. Er dette mulig?

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2824 by bert
Besvart av bert på emnet Eksporterer merknader
Hei Casie,
Du kan eksportere merknader med CSV-eksporten. Trykk på eksportknappen , deretter CSV og du vil bli presentert med flere alternativer, du må sjekke 'Inkluder cellemerknader',
Når det gjelder ressursene, kan de ikke eksporteres direkte, men fra Ressurser-alternativet i Verktøy-toppen kan du enten: 'Åpne i' en annen app , dette har ulempen av å måtte gjøre på en enkelt ressursbasis. Eller velg alle ressursene du ønsker å eksportere samtidig og send dem en e-post . Hvordan vil du eksportere dem? Kanskje med iTunes eller i en zip-fil? Hvis du ikke har noe imot å forklare detaljene, vil vi finne på noe bedre for vår neste store oppdatering.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Casie Chalman
11 år 1 måned siden #2830 by Casie Chalman
Besvart av Casie Chalman på emnet Eksporterer merknader
Takk Bert.

Vi vil gjerne ta opp bilder og videoer for vurdering og deretter kunne eksportere dem (sannsynligvis vil en zip-mappe være best for oss) for å lagre på en annen server i tilfelle vi blir revidert.

Jeg håper dette vil være en ny inkludering i din neste oppdatering hvis det er mulig

Når skjer den nye oppdateringen?

Mange takk

Casie

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2833 by bert
Besvart av bert på emnet Eksporterer merknader
Notert!
I vår nåværende versjon er både bilde og bilder lagret i iPadens kamerarulle, så vi må først legge til innstillingen for å lagre dem lokalt og så kan vi eksportere dem.
Vi har fortsatt ingen offisiell frist for neste versjon, men vi holder deg oppdatert!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Casie Chalman
11 år 1 måned siden #2834 by Casie Chalman
Besvart av Casie Chalman på emnet Eksporterer merknader
:oppmuntre: Takk for all hjelp. Du har en fantastisk APP - Jeg er bare kresen, da det ville gjøre livet mye lettere for jobben.

Vennligst hold meg oppdatert.

Takk igjen og lykke til med oppdateringene :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.