iDoceo 3.5

Mer
10 år 7 måneder siden #3576 by bert
iDoceo 3.5 ble opprettet av bert
Mens vår 3.0 fortsatt er varm ute av ovnen, la oss kommentere her hva du vil se neste gang
Følgende bruker(e) sa takk: Nenuial, CAReynolds, John2400
Emnet er låst.
  • Anonym
10 år 7 måneder siden #3589 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet iDoceo 3.5
Hei, elsker det nye planleggeroppsettet i 3.0. Jeg vil veldig gjerne kunne se timeplanene mine klasse for klasse, slik at jeg enkelt kan se hva jeg allerede har dekket og planlegge en sekvens av leksjoner. Jeg hadde trodd at dette anlegget skulle komme i 3.0, men hvis det er der, har jeg ennå ikke susset det ut. Hvis ikke ville det være et flott tillegg neste gang.
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3590 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet iDoceo 3.5
idoceo 3.0 er fantastisk !! Virkelig mange ting der jeg ventet på. Tusen takk for denne flotte oppdateringen og den fortsatte innsatsen og den fantastiske støtten. Jeg elsker virkelig hvordan du lytter til innspillene våre og alltid gjør det beste ut av det!

Noen ideer som jeg tror kan være gode tillegg:
- Jeg etterkommer Anonymous' forespørsel. En "per klasse-visning" for planleggeren ville være flott. Jeg vil også ha en "per periode"-visning som tar hele skjermen. Jeg pleier å skrive ned mye, og nå som jeg har formateringsverktøy vil jeg skrive enda mer. Så hvis jeg en gang er ferdig med å skrive ned timeplanen min, kunne jeg visualisert det på en måte som dagsvisningen, men hvor du ville gå fra periode til periode, ville det vært flott.

– De nye formateringsverktøyene er flotte, men jeg mangler lister (nummererte og punkttegn). Jeg vet ikke hvor komplisert det ville være å implementere. Jeg kan leve uten det, men det kan være fint å ha.

– Den nye koeffisientberegningen er flott, men kan det være mulig å ta det et steg videre og la det bruke brøk (vi bruker jevnlig halvnoter og tredjedelsnoter der jeg underviser) ? Jeg kan selvfølgelig bruke coeff 6 for hele toner, coeff 3 for halve toner og coeff 2 for en tredjedel, men det trenger litt tilvenning..

Noen feil jeg oppdaget:
En merkelig oppførsel oppstår med formateringen: når du velger alt og bruker en formatering, blir utvalget redusert med ett tegn.. Det er litt irriterende når du vil bruke litt farger og så gjøre det fet for eksempel.
Dagsvisningen viser perioder på feriedager som (riktig) ikke er der i planleggeren.
Følgende bruker(e) sa takk: Lilla-linzi
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3591 by Lilla-linzi
Besvart av Lilla-linzi på emnet iDoceo 3.5
Så langt elsker jeg det, et lite problem med ansiktsgjenkjenningen som ikke ser svarte studenter med mørk hud. Takk, det har vært verdt ventetiden, må bare lære å bruke alt.
Følgende bruker(e) sa takk: MissV
Emnet er låst.
  • Duduf
10 år 7 måneder siden #3613 by Duduf
Besvart av Duduf på emnet iDoceo 3.5
Bonjour,

Je trouve le système de bulletin board très sympa, serait-il possible d'envisager par la suite de prédéfinir une note par défaut avec des écritures, afin de ne pas tout le temps réécrire la même chose si jamais on a besoin de le faire.

Merci.
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3628 by elveløper
Besvart av elveløper på emnet iDoceo 3.5
Jeg vil gjerne kunne sette et annet dataoverlegg på hver av mine 5 sitteplasser.

Det ville være veldig nyttig å raskt kunne bla mellom ting som elevers SEN-status, målkarakter og siste rapportkarakter.


Den nye oppdateringen er ekstremt kul, godt gjort!
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3633 by ceebee
Besvart av ceebee på emnet iDoceo 3.5
Min eneste frustrasjon er at jeg i sitteplasser må skrive ut klasser med informasjon om elever. Klistrelappsfunksjonen er flott, men jeg må overlappe lappene siden jeg har ni elever på rad. Muligheten til å zoome ut lenger enn 0.7 ville bli satt stor pris på eller bare et større sitteområde.
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3634 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Takk alle sammen for alle tilbakemeldingene. Her noen kommentarer.

@Nenuial @Anonym

-Vi får se hva vi kan gjøre med det synet. Hvis du trykker og holder på planleggerens periode, går du til den spesifikke klassen, og da vil dagsvisningen 'Enkeltdag' i dagboken tillate deg å legge til flere tekster. Noterte imidlertid forespørselen om å unngå alle disse trinnene.

- Noterte listeforespørselen. Vi hadde noen begrensninger angående de tilgjengelige formateringsalternativene fordi vi fortsatt tilbyr støtte for iPad 1. La oss se om vi kan gå videre i neste.

- Koeffisienter. Ja, vi fikk den forespørselen da det var for sent for tillegg i utviklingen. Vi går nok for halvnoter, usikker på tredjedeler. Vi får se!

- Når det gjelder feilene, er den ene tegnreduksjonen nettopp for å unngå en feil i iOS6. Den eneste midlertidige løsningen er å legge til et mellomrom, jeg vet at det er langt fra ideelt.

@Purple-linzi Det er ikke mye vi kan gjøre med det, men notert.
Løsningen: Hvis du trykk og hold på bildet vil du kunne legge til og endre størrelse ditt eget "manuelle utvalg" av ansikter langs de automatisk genererte. Du kan også dra og slippe dem mens du er i denne visningen

@ceebee fikk det. regn med den zoomen til neste

@riverer ja, vi jobber mot det. det var ikke tid igjen til mer i denne 3.0

@Duduf innhold que vous l'aimez Duduf. En ledsager, du har muligheten duplisere avec une tap longue, qui va creer une note identique. Puis, dobbelttrykk pour l'editer.
Emnet er låst.
Mer
10 år 7 måneder siden #3643 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet iDoceo 3.5
Jeg vil gjerne ha en måte å se en liste over alle elevene og klassene de er tilknyttet. Jeg har hundrevis av elever, og noen ganger trenger jeg å finne en raskt, men husker ikke hvilken klasse de går i. Det ville vært flott om denne listen kunne sorteres etter fornavn, etternavn eller klasse.

Jeg finner også ut at jeg legger til ikoner i oppmøtefanen min, fordi det er den enkleste ad hoc-måten å registrere innsats, deltakelse, oppførsel osv. uten å lage faner eller kolonner. Dette er fordi jeg har mindre enn 5 minutter mellom timene og trenger en veldig rask måte å registrere ting som skilte seg ut. (I motsetning til å sette opp karakterbokkolonner for hver dag, noe som kan være tungvint når det er så lite tid til å sette opp ting for klassen som kommer inn tiendedøren! Selv om jeg bruker karakterboken for vurdering.). Uansett, jeg bruker den egendefinerte editoren til å gruppere ikonene jeg bruker for oppførsel, innsats, deltakelse osv., men i stedet for å måtte lete gjennom listen, kan det være fint å kunne trekke opp en tilpasset editor fra ikonet skjermen når du klikker på Tekst/ikoner. Dette vil være i tillegg til å se alle ikonene du har aktivert. Litt som rask tilgang til en mappe med ikoner.

Til slutt, er det noen måte å angi en standardstørrelse for ansiktsgjenkjenningsrutene? De er vanligvis ganske små og viser stort sett de nedre 3/4 av ansiktet. Jeg foretrekker mer av hele hodet, men dette kan være utenfor din kontroll!
Emnet er låst.
  • Pat
10 år 7 måneder siden #3644 by Pat
Besvart av Pat på emnet iDoceo 3.5
Jeg vil gjerne se plan, plikt, lunsj, forberedelse som ikke er knyttet til en bestemt periode. Jeg har opptil 11 seksjoner om dagen som spesialist. Skulle gjerne hatt tilgang til de andre flotte funksjonene som denne appen gir med planleggings- og kalenderdelen, men kan ikke akkurat nå da jeg har for mange "perioder" - mer enn 12.

Takk for all din hjelp og åpenhet for å gjøre dette til en flott app for lærere. Det er virkelig livsforandrende!
Emnet er låst.