- Takk for at dere fikk: 0
iDoceo 3.5
- digital_kjeks
Mens du kan gjøre dette. Du kan ikke legge til noen merknader til det i planleggeren, noe jeg gjør.- Ville vært fint å legge til gratis, lunsj, pauser, etter og før skole i planleggeren uten å måtte lage en klasse for dem
Du kan gjøre dette allerede ved å legge til en tekst på plassering og la klassen stå tom. Jeg er klar over at det ikke er veldig intuitivt. Periodefeltet er imidlertid obligatorisk.
Jeg legger til en merknad for kolonneoverskriften som beskriver dataene i det feltet. Jeg vet hva det betyr, men det ville vært veldig nyttig i rapportene– I rapportene har jeg lagt til merknader til kolonneoverskriftene. Det ville vært fint å inkludere disse i rapportene, da de ville være svært nyttige for foreldre.
Notert.
Jeg trenger å vite om du bruker kommentarfeltet, som er et lite tekstfelt i kolonneoverskriftskonfigurasjonen, eller om du jobber med merknadsfanen som tillater mer tekst og ressurser.
Dette gjør meg glad. 3.5 eller senere?– Ville vært flott å ha en slags atferdsovervåking, som classdojo, lagt til sitteplanen
Ja, denne er i veikartet vårt.
.
Takk og fortsett med det flotte arbeidet.
- digital_kjeks
- bert
- Tema
- Takk for at dere fikk: 749
Bonjour,
Nous aurons ces statistiques dans le 3.5, comptez sur lui.
Les rapport de l'élève gjør travailler déjà, il nécessite un simple clic par élève si, mais le rapport est créé automatiquement!
Ici les detaljer, antar e que vous l'avez vu déjà
- bert
- Tema
Ja, vi skal prøve å legge til atferdsovervåkingen i 3.5, men det er noen ventende oppgaver med høyere prioritet, la oss se hva vi kan gjøre!
I mellomtiden har jeg lagt til et emne her. i tilfelle du vil legge inn noen funksjonsforespørsler i en annen tråd
- bert
- Tema
- Nenuial
- Takk for at dere fikk: 1
- Sebip
Den nye IDoceo-serveren - kan du utvide litt om "synkronisering av data med andre plattformer"?
Takk,
Seb
- kvento
Det ville vært fint å kunne velge student-ID i stedet for navn for å skrive ut med rapporter. Dette vil tillate oppslag og utskrift av karakterer etter ID.
- bert
- Tema
Du vil kunne velge ID eller et hvilket som helst annet personlig felt og skrive ut karakterene i en tilfeldig rekkefølge
- Ronel100
Server? Noen flere detaljer tilgjengelig? Vil den la oss synkronisere elev- og klassedetaljer på tvers av en skole?