Karakter i rødt når du er under gjennomsnittet

Flere
9 år 11 måneder siden #4485 by morganefol
Hallo,
(Jeg beklager hvis engelsken min ikke er perfekt, jeg snakker fransk, men jeg skal prøve)


Jeg har akkurat begynt å bruke idodeo og jeg elsker det! Tusen takk for appen!
Jeg har bare ett spørsmål, jeg sjekket nettsiden men fant ikke svaret, men kanskje jeg ikke fant det.
Jeg vil gjerne i karakterboken min når jeg lager en ny kolonne med en test, når en elev faller (når han har under gjennomsnittet) at karakteren ikke er skrevet i svart, men i rødt. Foreløpig endrer jeg fargen på cellen, men det ville vært mye enklere og mye finere å se på, å få fargen på fonten til å endres. Jeg håper du forstår hva jeg mener.

Takk for ditt svar !

Morgane

Bonjour,

J'adore l'application mais j'ai une question, j'ai cherché sur le site mais je n'ai pas trouvé ma réponse, mais peut-être que j'ai mal cherché.

J'aimerais que quand je crée une colonne pour une nouvelle interro, quand un élève est en échec (quand il a moins de la moitié) sa note apparaisse automatiquement écrite en rouge. Pour le moment je change la couleur de la cellule, mais je trouverais ca plus agréable et plus lisible que ce soit la couleur de la politi qui change.

Takk for ditt svar!

Morgane

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 11 måneder siden #4486 by bert
Bonjour Morgane,
Du har et eksempel étape-par étape ici
Kort oppsummert:
- Chaque colonne a un type de note attribute. Du antar que vous avez fait cela déjà mais si vous faites un double tap sur un en-tête, puis type de note, vous verrez le type attribute.

- Forestill deg at du har en note fra 0 til 20.

- Dans la configuration des notattyper sur l'écran rektor (sur la règle), sélectionnez 0 à 20 et puis couleurs

- verrez cet écran ci-dessous

ces couleurs prennent en compte la valeur de la cellule

Vedlegg:
Følgende bruker(e) sa takk: welshkirsten

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 11 måneder siden #4487 by morganefol
Besvart av morganefol på emnet Karakter i rødt når du er under gjennomsnittet
Flott ! Jeg visste det var rart å ikke ha noe sånt!

Tusen takk for ditt raske svar!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.