koble idoceo-appen til dropbox

Mer
11 år 9 måneder siden #426 by jean49
koble idoceo-appen til dropbox ble opprettet av jean49
trenger å vite hvordan du kobler appen til dropbox. Jeg har en dropbox-konto. Appen lar meg ikke skyve aktiveringen fra av til på. Noen løsninger?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 9 måneder siden #427 by bert
Besvart av bert på emnet Re: koble idoceo-appen til dropbox
Hei jean49,
Det er rart. Når du skyver aktiveringsbryteren , skal den åpne en Safari-nettleser eller Dropbox-app hvis den er installert.

Du bør sjekke et par ting, først sørge for at wifi (eller 3G) er aktivert ... og for det andre, hvis du ikke har Dropbox installert som en app, installer den og se om den fungerer da.

Gi meg beskjed hvis du har løst det, så skal jeg tenke på noe annet hvis du ikke gjør det.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 9 måneder siden #431 by jean49
Besvart av jean49 på emnet Re: koble idoceo-appen til dropbox
bryteren skyves tilbake fra på til av. Dropbox-appen er installert og dette vinduet ser ut til å åpnes. passordet mitt blir bedt om og oppgitt. skjermen blir svart bortsett fra en hvit boks med tittelen dropbox. få spinnhjulikonet for å antyde at det kobles til - men det går ikke lenger. Ikke sikker på hva du skal prøve neste gang. Ipad-en er koblet til 3G-nettverk.
jean49

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 9 måneder siden #433 by bert
Besvart av bert på emnet Re: koble idoceo-appen til dropbox
Det er rart, kan jeg vite hvilken iPad-modell og iOS-versjon du bruker?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 7 måneder siden #725 by bert
Besvart av bert på emnet Re: koble idoceo-appen til dropbox
Hei jean49.
Vi har oppdatert iDoceo med den nyeste Dropbox' API, hvis du har en sjanse, oppdater iDoceo til 2.0 og sjekk om den fungerer som den skal. Det burde det nå.
Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.