lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min

Mer
11 år 8 måneder siden #479 by pennycent
lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min ble opprettet av pennycent
HVORDAN lager jeg en CSV-fil i iDodeo-appen min i Dropbox? : Usikker:
(trinn-for-trinn-instruksjoner ville vært kjempefint!)

Jeg har lest instruksjonene og fulgt dem, men når jeg prøver å importere dem fra iPaden min, kommer den opp med "Det er ingen CSV-filer i iDoceos Dropbox-mappe" : Angry:

Jeg vil kunne lagre dem og deretter åpne dem i Excel på min bærbare datamaskin. :)

Takk! :)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #480 by bert
Besvart av bert på emnet Re: lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min
Hei pennycent!
Jeg var i ferd med å svare med et trinn for trinn, men ble sittende fast på den siste setningen din, nå er jeg usikker på om du vil få dataene dine ut fra iDoceo (eksport), eller få dem inn i iDoceo (import).
Jeg skal forklare hvordan du får ut dataene dine, vennligst korriger meg hvis du trenger det omvendt.

Hvis jeg forstår det riktig, vil du lagre dataene dine som CSV slik at du kan åpne dem i Excel.

– Først må du ha karakterboksiden du vil eksportere på skjermen.
- Deretter trykker du på eksport (eller handlingsknappen) vist her



- Nå skal du se en liste over mulige filformater, du bør velge XLS da det er spesielt ment for Excel. Hvis du har problemer med XLS, velg en av de forskjellige CSV-ene for å se hvilken som passer deg



– Neste steg er å velge appen som skal håndtere filen, her bør du ha Dropbox tilgjengelig, trykk på den og da åpnes Dropbox-appen og spør deg hvor du vil at filen skal lagres.



Og det er det, du bør ha en fin XLS-fil på Dropbox-kontoen din, og du bør kunne åpne den på den bærbare datamaskinen.

Takk for at du kontakter oss. Gi oss beskjed hvis du trenger mer hjelp!
Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #485 by pennycent
Besvart av pennycent på emnet Re: lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min
Takk Bert... for steg for steg! :)

Du valgte den rette! :lol:

Men.... :ohmy:

Når det kommer til rullegardinmenyen "Åpne i..." er det bare "Tall".

Hvordan kan jeg få Dropbox til å bli inkludert? : Usikker:

Takk for din forståelse... og tålmodighet!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #486 by bert
Besvart av bert på emnet Re: lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min
Hei pennycent,
Jeg fant ut det også... med den siste oppdateringen av Dropbox 'droppet' de CSV-støtten, jeg antar at det er en feil og de vil løse det snart.
De apps liste som vises når du eksporterer fylles automatisk av systemet med apps installert i din iPad som støtter hvert gitt format, har vi ingen kontroll over det...
Jeg testet med XLS-format og den nyeste Dropbox "fortsatt" håndterer det (det kan ikke forhåndsvise det, men det vil fungere på Excel), prøvde du med XLS?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 8 måneder siden #489 by bert
Besvart av bert på emnet Re: lage en CSV-fil i Dropbox-mappen min
Pennycent,
Jeg har kontaktet folkene på Dropbox, og de var snille nok til å svare nesten umiddelbart. De har bekreftet at det ikke er rapportert noen feil, og at Dropbox skal være der i listen over tilgjengelige apps for CSV-fil

De ba meg avinstallere/installere Dropbox på nytt, noe jeg gjorde ... og det gjorde susen, håper det hjelper!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.