Importer CSV til ny fane

Mer
10 år 9 måneder siden #3190 by clareburnett
Importer CSV til ny fane ble opprettet av clareburnett
Er det mulig å importere et regneark med ny informasjon (hver sporingsperiode) til en egen fane i en klasse. Elevene er de samme, men det er mange kolonner med data, og jeg vil holde det atskilt fra de andre klassekolonnene, men v lett tilgjengelig.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 9 måneder siden - 10 år 9 måneder siden #3192 by bert
Besvart av bert på emnet Importer CSV til ny fane
Hei Clare,
Ja det er mulig. Men du må sørge for at regnesett-elevene har nøyaktig de samme navnene, ellers kan du duplisere noen av dine nåværende klassenavn. Du bør sikkerhetskopiere først, slik at du kan få alt tilbake til det normale i tilfelle noe går galt.

Her går det:
- Først: regnearket du prøver å importere må lagres i Dropbox-kontoen din under Apps/iDoceo-mappen
- Fra iDoceos hovedtavleskjerm, trykk og hold over klassen du vil importere disse dataene til.
- Å velge importere og bla etter filen du lagret i det første trinnet Apps/iDoceo

Dette vil opprette en ny fane med regnearkets innhold i den valgte klassen.
Sist redigert: 10 år 9 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 9 måneder siden #3193 by clareburnett
Besvart av clareburnett på emnet Importer CSV til ny fane
Takk Bert, er det mulig å importere fra Idoceo. Jeg har allerede importert regnearkene. Takk. Clare

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 9 måneder siden - 10 år 9 måneder siden #3198 by bert
Besvart av bert på emnet Importer CSV til ny fane
Jeg er redd ikke. Prosessen må startes fra hovedskjermen , og jeg tipper at regnearket ditt importeres som en ressurs i stedet.
Du kan sende tilbake en ressurs til Dropbox hvis du trykker og holder på den.

Her et par skjermbilder for å illustrere hva jeg mener med hovedskjermalternativene




Vedlegg:
Sist redigert: 10 år 9 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.