Egendefinerte redaktørtekstlister

Mer
10 år 5 måneder siden #4061 by CAReynolds
Egendefinerte redaktørtekstlister ble opprettet av CAReynolds
Jeg vil gjerne se et alternativ for den tilpassede editoren som lar deg lage en tekstliste for gradering. For eksempel, som musikklærer, vil jeg kanskje ha en egendefinert editor for å gradere/notere blokkfløyteferdigheter, dvs. "god tone", "blåser for hardt"' "feil hånd", "feil holdning"', "manglende artikulasjon". ", osv. Jeg har ikke tid til å skrive inn denne informasjonen for hvert barn, da vurderingene mine må gjøres umiddelbart. Det ville vært flott om du kunne lage ubegrensede lister, da jeg ville brukt en annen for å notere klasseromsatferd osv. (Jeg bruker for øyeblikket ikoner for klasseromsatferd, og noen av mine vurderinger, for eksempel tonehøydematching) men jeg er går tom for ikoner som er meningsfulle!)

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 5 måneder siden #4071 by bert
Besvart av bert på emnet Egendefinerte redaktørtekstlister
Du kan gjøre dette allerede, jeg er sikker på at det vil fungere for deg.
Her er fremgangsmåten:
- Fra hovedskjermen trykker du på Karaktertyper , Legg til / Tekstbasert karakter
- Legg til alle tekstene du vil jobbe med her, tilordne en vilkårlig prosentandel.
Den høyere prosenten vises først i listen

Nå, for å jobbe med disse tekstene, velg den i 'Karaktertype' for en gitt kolonne, og bruk 'Karaktervelger' som redaktør.

Her er et bilde av hvordan det vil se ut.

Vedlegg:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 5 måneder siden #4072 by CAReynolds
Besvart av CAReynolds på emnet Egendefinerte redaktørtekstlister
:oppmuntre: wow! Takk så mye, det vil fungere. Men her er en relatert forespørsel... Er det/kan det være en måte å ha en sjekkliste for flere, så du kan bruke mer enn én? For eksempel holder de opptakeren feil og blåser for hardt.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 5 måneder siden #4073 by bert
Besvart av bert på emnet Egendefinerte redaktørtekstlister
Jeg så ikke den komme!
Jeg skal ha det i bakhodet. Vi vil prøve å legge til en ny editor med disse avmerkingsboksene i vår neste oppdatering.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.