Raskt blikk på iPhone?

Mer
9 år 6 måneder siden - 9 år 6 måneder siden #5113 by Musikalitet0
Raskt blikk på iPhone? ble opprettet av Musikalitet0
Jeg vet at dette er en iPad-app, men jeg vil gjerne ha en "på et øyeblikk"-versjon i telefonen min for de gangene jeg er milevis unna iPaden min. Jeg forstår at det ville være lite, men hvis det ville være noen gang så nyttig. Er det noen planer for dette i pipelinen?
Sist redigert: 9 år 6 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
9 år 6 måneder siden #5115 by bert
Besvart av bert på emnet Raskt blikk på iPhone?
Hei Musicality0,
Vi vurderer å utvikle en versjon for iPhone 6 pluss, men det vil ta litt tid!
Det er fortsatt noen viktige funksjoner vi ønsker å legge til først i iPad-versjonen, og vi vil da kunne flytte til andre plattformer.

hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: Elbowleeyo

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 8 måneder siden - 8 år 8 måneder siden #5646 by sanvean
Besvart av sanvean på emnet Raskt blikk på iPhone?
Hei der. Jeg bruker allerede iDoceo på iPad, og vil også gjerne se en versjon for iPhone. Med tanke på at ikke alle har oppgradert til 6, ville det ikke vært mulig å lage en begrenset versjon for iPhone 5S?

tillater kun registrering under undervisningen (kun karakterbokversjon) og krever synkronisering med appen på ipad.

Det er så mye lettere å registrere ting, i timene, på en iphone enn en iPad. Jeg har den erfaringen med å bruke apps som Teachertool, og jeg vil registrere ting på iphone og først etter timen synkronisere det med ipad.

iDoceo4 er bedre enn Teachertool, synes jeg, men mangler karakterbok for iPhone. ;)
Sist redigert: 8 år 8 måneder siden av sanvean.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
8 år 8 måneder siden - 8 år 8 måneder siden #5647 by bert
Besvart av bert på emnet Raskt blikk på iPhone?
Dessverre har vi ikke råd til den utviklingen ennå.
Sist redigert: 8 år 8 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
6 år 11 måneder siden #6855 by stang
Besvart av stang på emnet Raskt blikk på iPhone?
Å ha en nedskalert versjon av idoceo for iPhone vil hjelpe når jeg vurderer studenter på stedet. Å kunne ta bilder av elevenes resultater og katalogisere passende idoceo-karakterbøker ville vært fantastisk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.