Versjon av appen

Flere
1 år 10 måneder siden #10517 by elveløper
Versjon av appen ble opprettet av elveløper
Hei,
skolen min har tatt i bruk overflatenettbrett, og derfor står jeg overfor valget om å forlate idoceo eller bære rundt på to nettbrett når jeg underviser, noe jeg ikke vil gjøre i det hele tatt! Overflaten er satt opp for å kunne fjernprojisere til tavlen som nettverket ikke vil tillate ipad å gjøre.

Jeg leste at du ikke utvikler for Windows, og jeg respekterer det, vil du vurdere en nettversjon som kan synkroniseres med min ipad-versjon? Du kan kreve et årsabonnement for det, og det vil la folk som meg bruke ipaden til tungt arbeid på kontoret mitt, men fortsatt ha tilgang til ting som sitteplasser og planleggeren min når jeg må bruke overflaten.

Jeg ber deg i grunnen ta pengene mine og la meg fortsette å bruke den fantastiske programvaren din! Min kollega jeg underviser med er i samme posisjon.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
1 år 10 måneder siden #10518 by bert
Besvart av bert på emnet Versjon av appen
Hei elver,
Å utvikle en nettbasert versjon er minst 10 ganger dyrere (i både tid og penger) enn en Windows-versjon, den har flere begrensninger, og disse abonnementene er bare for å holde serverne i gang. Å lagre personlige data på en server er blant mange andre ting et mareritt og det jeg prøver å unngå for enhver pris.

hilsen,

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.