iDoceo 3.5

Mer
10 år 6 måneder siden #3819 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@ceebee Ja, dette får vi snart.
Emnet er låst.
Mer
10 år 6 måneder siden #3883 by John2400
Besvart av John2400 på emnet iDoceo 3.5
Deltakelse . Hva. jeg ville
Liker å se er delvis oppmøte. På skolen min kommer elevene sent til timen
Og noen drar tidlig. Jeg kan se tekstalternativer. Men det ville vært flott å ha muligheten til å markere studenten tilstede og tidspunktet kunne settes. Dette er et veldig vanlig problem på tvers av australske skoler.
Jeg legger også merke til at når du markerer rask oppmøte hvis man velger si tilstede så endrer alternativer. Begge ikonene forblir i boksen. Du får to ikoner. Er dette bevisst? Jeg merker barna tilstede og klikker på et ikon på slutten for å si at de også fungerte eller ikke. Det første ikonet blir værende i kolonnen.
Emnet er låst.
Mer
10 år 6 måneder siden #3884 by John2400
Besvart av John2400 på emnet iDoceo 3.5
Tidstabell . I timeplanen for de ansatte kunne vi ha mulighet for tjeneste. Jeg vet at jeg kan sette opp en tidsperiode på mer enn 4 eller 5 økter om dagen. Men så ser det ut til at skolen har 10 perioder på dagen. Jeg vil bare se et alternativ om at jeg kan angi perioder, f.eks. 4 om dagen, men når jeg legger til et plikt- og stedalternativ i pausen. Så tilføy ville ganske enkelt si tjenestetid og sted.
Emnet er låst.
  • Steve
10 år 6 måneder siden #3925 by Steve
Besvart av Steve på emnet iDoceo 3.5
Jeg vil gjerne kunne kopiere sitteplaner fra en side til en annen.

Noen ganger vil jeg justere planen, men fortsatt ha tilgang til originalen. Eller jeg kan være i et rom med en annen oppstilling av bord, men fortsatt ønsker å beholde den grunnleggende oppstillingen av hvem som sitter ved siden av hvem.
Emnet er låst.
Mer
10 år 6 måneder siden #3951 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@John2400 Hvis du tar oppmøte med det ekstra raske oppmøteredigeringsprogrammet, vil det automatisk erstatte de ikonene som tilhører Ikon 1 å beholde bare en av dens.
Det samme vil fungere for Icon 2, det vil bare tillate et enkelt ikon å velges blant de tilgjengelige som Ikon 2
I tillegg, hvis du trykker og holder på en celle, og velger Tekst/ikoner du vil kunne velge hvilken som helst kombinasjon av ikoner uten denne begrensningen.



@Steve Hvis du trykker og holder inne på sitteplannummeret, kan du kopiere det til et annet rom
Vedlegg:
Emnet er låst.
  • Luduf
10 år 5 måneder siden #4046 by Luduf
Besvart av Luduf på emnet iDoceo 3.5
Bonjour, serait-il mulig de choisir l'alignement du texte dans les colonnes comme sur word par exemple? (à gauche, au centre, à droite)

takk
Emnet er låst.
  • iPhone-versjon?
10 år 5 måneder siden #4048 by iPhone-versjon?
Besvart av iPhone-versjon? på emnet iDoceo 3.5
Planlegger du å gi ut en iPhone-versjon? trenger det sårt! Har ennå ikke kjøpt iPad-versjonen.
Emnet er låst.
Mer
10 år 5 måneder siden #4049 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@luduf bonjour Luduf, nous allons essayer d'ajouter ça bientôt

@iPhone-versjon ... forventes ikke snart.
Emnet er låst.
Mer
10 år 5 måneder siden #4075 by elveløper
Besvart av elveløper på emnet iDoceo 3.5
Har brukt 3.0 siden den kom ut og elsker den. På den tiden har jeg kommet med et forslag:

1) La farger som er tildelt elevene i karakterboken overføres til deres sitteplan for fargekodingsevne osv. Dette er fornuftig, det kan være et alternativ i henhold til en av de 5 planene 'vis karakterbokfarger', 'egendefinerte farger'. Sånn er alle fornøyde!




Jeg er sikker på at jeg kommer med mer, men foreløpig virker det som et enkelt og veldig nyttig tillegg.
Emnet er låst.
Mer
10 år 5 måneder siden #4076 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@riverer Jada, regn med det. Vi vil sannsynligvis legge det til som en innstilling på hovedskjermen/alternativene for at alle sitteplanene skal oppføre seg likt, for å unngå forvirring
Emnet er låst.