iDoceo 3.5

  • Mike fra Cambridge
10 år 4 måneder siden #4089 by Mike fra Cambridge
Besvart av Mike fra Cambridge på emnet iDoceo 3.5
Jeg synes 3.0 er utmerket - de fleste av lærerne på skolen min bruker det.

Men siden du spurte, er det en ting for neste oppdatering jeg ville elske muligheten til å importere flere filtyper. Skolen vår bruker 3sys til å registrere og se klasser – fra iPad eksporteres den til en .xls-filtype som ikke er kompatibel med iDoceo. Hvis vi var i stand til å eksportere klasser rett fra 3sys til iDoceo neste studieår uten å måtte konvertere det i Excel på PC til en .csv-filtype først, ville det utrydde en av de få gjenværende hindringene til perfeksjon!
Emnet er låst.
Flere
10 år 4 måneder siden #4090 by BethJahn
Besvart av BethJahn på emnet iDoceo 3.5
Hei Bert,

Når forventes neste oppdatering? Elsker fortsatt 3.0. :)

Beth
Emnet er låst.
Flere
10 år 4 måneder siden #4091 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@Mike vår neste store oppdatering vil forbedre vår nåværende XLS-støtte, og vil legge til XLSX. Hvis du har en sjanse til å sende oss falske XLS generert av programvaren din, sørger vi for at det fungerer neste gang.
Vi vil ha 3sys i tankene, men forbedring av XLS/XLSX er vår høyeste prioritet

@Beth Hei... fortsatt for tidlig for en deadline, vi jobber fortsatt med spesifikasjonene. Jeg vet at kollegaen din trenger den betaen sårt!
Emnet er låst.
Flere
10 år 4 måneder siden #4109 by elveløper
Besvart av elveløper på emnet iDoceo 3.5
Jeg har fått det samme nevnt for meg av to ansatte på jobb i dag.

1) En musikklærer som har spilt inn klipp av elevenes opptredener ved hjelp av idoceo

2) en naturfaglærer som vil fotografere elevers arbeid og lagre det i merkeboken.


Begge ønsker i hovedsak bedre filbehandling, og etter å ha fått en Ipad air til å erstatte Ipad 2 og sett økningen i filstørrelse for et bilde (!), ville jeg også finne det nyttig.

Forbedring en: Når du lagrer et bilde til en elev (celle i markbook eller eleven selv), legger du navnet til studenten over bildet.

Forbedring to: Lagre bilder i et album kalt 'Idoceo ' for å holde bildene organisert.

Forbedring tre: Legg til alternativet for å lagre media til skyen, og få tilgang til det gjennom idoceo når og når det var nødvendig. Dette ville være ekstremt nyttig ettersom det ville tillate meg å fotografere mye mer studentarbeid, og så når jeg gjør rapporter eller noe lignende, få tilgang til det gjennom Idoceo uten at det spiser en stor del av enhetsminnet.
Emnet er låst.
  • Bruno
10 år 3 måneder siden #4127 by Bruno
Besvart av Bruno på emnet iDoceo 3.5
bonjour à vous et, à mon tour, sans originalité, je tiens à vous féliciter pour cette appli qui me simplifie enormement la vie.

restent quelques poeng qui empêchent de la voir comme l'appli ultime du prof. Pour moi, la plus frustrante, c'est l'agenda, encore imparfait. J'apprécie istudiez pro et week cal HD et dans l'absolu un agenda reprenant le meilleur de ces applis serait un vrai pluss: la possibilité de pouvoir regarder les notes prises pour chaque evenement directement dans l'emploi du temps semaine est tres plaisante. pas de manipulasjon fastidieuse, elles sont là, dans les encarts de temps, visibles, c'est tout.

est ce tenkelig?

merci a vous et, par pitié, ne fondez pas votre appli à la sauce ios 7, d'un fade désespérant.
Emnet er låst.
  • Bruno
10 år 3 måneder siden #4129 by Bruno
Besvart av Bruno på emnet iDoceo 3.5
petit rajout : je sais que le journal d'idoceo permet de voir le contenu des informations laissées pour chaque cours mais ce qui manque c'est la possibilité de pouvoir visualiser sur la meme page les evenements du calendrier.
Emnet er låst.
Flere
10 år 3 måneder siden #4135 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@riverer finner du muligheten til å lagre i et album per klasse her.

På denne samme skjermen vil du se alternativet "lagre bilder lokalt" som lar deg velge en kvalitetsfaktor. Selv å beholde en høy kvalitetsfaktor på 70 % vil representere omtrent 60 %–70 % reduksjon i bildestørrelsen.


Vedlegg:
Emnet er låst.
Flere
10 år 3 måneder siden #4145 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@bruno , quand vous pouvez, envoyez-nous en e-post til support@idoceo.net
Emnet er låst.
Flere
10 år 3 måneder siden - 10 år 3 måneder siden #4153 by SD1138
Besvart av SD1138 på emnet iDoceo 3.5
Hello!

Jeg elsker alt i programmet ditt så langt!

Mitt drømmeteam for neste utgivelse vil være:

Noen måte å lage diagrammer og grafer for kolonner og slikt? Det ville vært flott å generere rapporter for å gi til administrasjon og slikt uten bare å ha lister med tall.

I forbindelse med det hvis det kan gjøres, ha et hoveddashbord etter å ha klikket på en klasse fra hovedskjermen som grafisk kan vise ting som oppmøte og slikt. Litt som det Teacherkit gjør (som jeg ikke bruker lenger takket være det fantastiske programmet ditt!).

Jeg vil andre eller tredje ideen for en kategoriliste for å kunne gruppere vektet poengsum i stedet for å lage separate faner/kolonner for å få de ønskede dataene.

Til slutt, og dette strekker det litt langt haha, men kanskje en seksjon hvor jeg kan legge inn data for vareanalyse for tester og quiz? :) Jeg sa at det var mitt drømmelag! Jeg har ennå ikke funnet en anstendig regnearkapp for elementanalyse for å kvantifisere data fra spørsmål om tester / testspørsmål.

Takk!
Sist redigert: 10 år 3 måneder siden av SD1138.
Emnet er låst.
Flere
10 år 3 måneder siden #4167 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Hei SD1138,

Regn med disse diagrammene og grafene for vår neste store oppdatering langs det dashbordet. Det er noe vi har jobbet med en stund, og det vil endelig se lyset på denne 3.5.
Disse kategoriene vil ta litt lengre tid, men vi vurderer det også.
Noterte forespørselen din om vareanalyse ... kan ikke si at vi kommer til å gjøre det snart, men hvis du vil dele med oss ​​hva du har i tankene, ikke nøl med å sende en e-post til support@ idoceo.net, så skal jeg se hva vi kan gjøre med det.

hilsen
Emnet er låst.