iDoceo 3.5

Flere
9 år 11 måneder siden #4517 by digital_kjeks
Besvart av digital_kjeks på emnet iDoceo 3.5

- Ville vært fint å legge til gratis, lunsj, pauser, etter og før skole i planleggeren uten å måtte lage en klasse for dem

Du kan gjøre dette allerede ved å legge til en tekst på plassering og la klassen stå tom. Jeg er klar over at det ikke er veldig intuitivt. Periodefeltet er imidlertid obligatorisk.

Mens du kan gjøre dette. Du kan ikke legge til noen merknader til det i planleggeren, noe jeg gjør.

– I rapportene har jeg lagt til merknader til kolonneoverskriftene. Det ville vært fint å inkludere disse i rapportene, da de ville være svært nyttige for foreldre.

Notert.
Jeg trenger å vite om du bruker kommentarfeltet, som er et lite tekstfelt i kolonneoverskriftskonfigurasjonen, eller om du jobber med merknadsfanen som tillater mer tekst og ressurser.

Jeg legger til en merknad for kolonneoverskriften som beskriver dataene i det feltet. Jeg vet hva det betyr, men det ville vært veldig nyttig i rapportene

– Ville vært flott å ha en slags atferdsovervåking, som classdojo, lagt til sitteplanen
Ja, denne er i veikartet vårt.
.

Dette gjør meg glad. 3.5 eller senere?

Takk og fortsett med det flotte arbeidet.
Emnet er låst.
Flere
9 år 11 måneder siden #4518 by digital_kjeks
Besvart av digital_kjeks på emnet iDoceo 3.5
Åh, og jeg vil gjerne hjelpe med betatester.
Emnet er låst.
Flere
9 år 10 måneder siden #4519 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@houbaruda
Bonjour,
Nous aurons ces statistiques dans le 3.5, comptez sur lui.
Les rapport de l'élève gjør travailler déjà, il nécessite un simple clic par élève si, mais le rapport est créé automatiquement!
Ici les detaljer, antar e que vous l'avez vu déjà
Emnet er låst.
Flere
9 år 10 måneder siden #4521 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
@digital_kjeks
Ja, vi skal prøve å legge til atferdsovervåkingen i 3.5, men det er noen ventende oppgaver med høyere prioritet, la oss se hva vi kan gjøre!
I mellomtiden har jeg lagt til et emne her. i tilfelle du vil legge inn noen funksjonsforespørsler i en annen tråd
Emnet er låst.
Flere
9 år 10 måneder siden - 9 år 10 måneder siden #4531 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Du vil finne her en mer detaljert liste over de nye funksjonene i denne versjonen 3.1
Sist redigert: 9 år 10 måneder siden av bert.
Følgende bruker(e) sa takk: Nenuial
Emnet er låst.
Flere
9 år 10 måneder siden #4532 by Nenuial
Besvart av Nenuial på emnet iDoceo 3.5
Tusen takk for den sniktitten! Gleder meg til å se oppdateringen :)
Emnet er låst.
  • Sebip
9 år 10 måneder siden #4533 by Sebip
Besvart av Sebip på emnet iDoceo 3.5
Bart,

Den nye IDoceo-serveren - kan du utvide litt om "synkronisering av data med andre plattformer"?

Takk,

Seb
Emnet er låst.
Flere
9 år 9 måneder siden #4634 by kvento
Besvart av kvento på emnet iDoceo 3.5
Rapporter
Det ville vært fint å kunne velge student-ID i stedet for navn for å skrive ut med rapporter. Dette vil tillate oppslag og utskrift av karakterer etter ID.
Emnet er låst.
Flere
9 år 9 måneder siden #4635 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 3.5
Regn med det. Vi gikk tom for tid for denne 3.1, men den vil garantert være i 3.5.
Du vil kunne velge ID eller et hvilket som helst annet personlig felt og skrive ut karakterene i en tilfeldig rekkefølge
Emnet er låst.
Flere
9 år 9 måneder siden #4640 by Ronel100
Besvart av Ronel100 på emnet iDoceo 3.5
Nye tillegg ser bra ut :) - Takk skal du ha.
Server? Noen flere detaljer tilgjengelig? Vil den la oss synkronisere elev- og klassedetaljer på tvers av en skole?
Emnet er låst.