Studenter som forsvinner

Flere
9 år 1 uke siden #5441 by Tipsycat
Studenter som forsvinner ble opprettet av Tipsycat
Ok, er ny på dette, men har så langt gjort gode fremskritt.

Ett problem:

Hvorfor forsvinner studentene stadig fra sitteplanen min. Det er når jeg har lukket appen og åpner den igjen neste dag, noen har blitt omorganisert og noen mangler.

I tillegg, kan jeg kopiere sitteplanen for neste skjerm?

Takk :huh:

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 1 uke siden #5442 by bert
Besvart av bert på emnet Studenter som forsvinner
Hei Tipsycat,
Du bør ikke miste noen elever. Lukker du kanskje iDoceo helt (med et dobbelttrykk på hjemknappen?).
For å kopiere en sitteplan, trykk og hold inne sitteplannummeret og deretter 'Kopier'.

Denne mandagen vil vi begynne betatesten vår neste store oppdatering, og vi har lagt til noen interessante forbedringer i sitteplanen. Hvis du vil være med, gi meg beskjed. Jeg er sikker på at problemet med studenter som forsvinner vil bli løst, men hvis det ikke er det, vil jeg kunne gi ytterligere hjelp.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 1 uke siden #5443 by Tipsycat
Besvart av Tipsycat på emnet Studenter som forsvinner
Jeg har kommet ut av sitteplanen før jeg lukker appen. Å miste elever har skjedd 3 ganger nå. Hvorfor bestemte elever, hvorfor ikke alle? Hvordan lukkes den best?

Jeg vil gjerne være med på beta-testingen, men denne mandagen vil jeg ikke være med :-( Takk likevel. Gleder meg til å se om elevene mine som forsvinner ikke vil fortsette å gå AWOL.

Takk for informasjonen om å kopiere sitteplanen, det er flott :-)

Takk for all hjelp. Strålende app!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
9 år 6 dager siden #5444 by bert
Besvart av bert på emnet Studenter som forsvinner
Du burde ha mottatt Beta-invitasjonen nå, ta en titt når du har mulighet.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.