iDoceo 4.5

Flere
8 år 7 måneder siden #5652 by ioseutdanning
Besvart av ioseutdanning på emnet iDoceo 4.5
Jeg vil gjerne se litt integrasjon med googleclassroom, kanskje importere klassemedlemsdetaljer fra klasserommet til idoceo. Det ville være en ting mindre å sette opp ved starten av hvert nytt år.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
8 år 7 måneder siden #5659 by bert
Besvart av bert på emnet iDoceo 4.5
Takk, det skal vi huske på. Jeg håper du nå i det minste er i stand til å eksportere fra googleclassrom til CSV eller XLS. Dette kan igjen importeres til iDoceo ganske enkelt

hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Flere
8 år 7 måneder siden #5679 by stang
Besvart av stang på emnet iDoceo 4.5
Hei Bert,
Jeg bruker idoceo hele tiden med fagkursene mine. Det jeg ville elske å se er større justerbare faner i karakterbøker. Noen av enhetsnavnene er ganske lange, og fanene i standardstørrelse er bare ikke store nok. Mitt andre magiske tryllestav-ønske er muligheten til å legge til logoer og et mer fleksibelt oppsett for å skrive ut karakterbøker osv. Noen ganger må jeg skrive ut dagbokoppføringer, notater og karakterbøker. Hvis det var lettere å gjøre et oppsett mer tilpassbart, ville det vært fantastisk. Jeg vet at det er mulighet for å legge til topptekster og bunntekster, men jeg vil gjerne ha mer fleksibilitet på dette området.
Skål
Stang.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.