kopya sütunu

Daha Fazla
13 yıl 9 ay önce #633 by cova
kopya sütunu tarafından yaratıldı cova
¿Tengo que introducir los nomres de los alumn@s en cada una de las clases o se pueden kopya las sütunlar?
İlginiz için teşekkür ederim
Cova
Daha Fazla
13 yıl 9 ay önce #636 by bert
Yanıtlayan: bert Konu üzerine Ynt: Kopya sütunu
Buenos dias cova,
Tienes varias opciones para kopya.
Desde la ventana de la pizarra, largo sobre la clase orijinal, 'Copiar' ve seçkinler için luego quieres kopya, mezunlar, sütunlar, vb.'ye dokunun.

Teşekkürler.
Daha Fazla
13 yıl 9 ay önce #638 by cova
Yanıtlayan: cova Konu üzerine Ynt: Kopya sütunu
Teşekkürler. Veo que el foro funciona tan bien como el programa!
Cova