- Aldığınız Teşekkürler: 0
kopya sütunu
- cova
-
Konu Yazar
- Çevrimdışı
Az
Daha Fazla
13 yıl 9 ay önce #633
by cova
kopya sütunu tarafından yaratıldı cova
¿Tengo que introducir los nomres de los alumn@s en cada una de las clases o se pueden kopya las sütunlar?
İlginiz için teşekkür ederim
Cova
İlginiz için teşekkür ederim
Cova
- bert
-
- Çevrimdışı
Az
Daha Fazla
- Aldığınız Teşekkürler: 749
13 yıl 9 ay önce #636
by bert
Yanıtlayan: bert Konu üzerine Ynt: Kopya sütunu
Buenos dias cova,
Tienes varias opciones para kopya.
Desde la ventana de la pizarra, largo sobre la clase orijinal, 'Copiar' ve seçkinler için luego quieres kopya, mezunlar, sütunlar, vb.'ye dokunun.
Teşekkürler.
Tienes varias opciones para kopya.
Desde la ventana de la pizarra, largo sobre la clase orijinal, 'Copiar' ve seçkinler için luego quieres kopya, mezunlar, sütunlar, vb.'ye dokunun.
Teşekkürler.
- cova
-
Konu Yazar
- Çevrimdışı
Az
Daha Fazla
- Aldığınız Teşekkürler: 0
13 yıl 9 ay önce #638
by cova
Yanıtlayan: cova Konu üzerine Ynt: Kopya sütunu
Teşekkürler. Veo que el foro funciona tan bien como el programa!
Cova
Cova