Totalen berekenen

  • ACS-
11 jaar 11 maanden geleden #205 by ACS-
Totalen berekenen werd gemaakt door ACS-
Hoi,

Ik ben net begonnen met het gebruik van Idoceo en ik denk dat het de potentie heeft om precies te zijn wat ik wil. Ik heb echter een paar problemen met het optellen van punten.

Ik wil de cijfers voor elke vraag in een toets vastleggen en dan automatisch het totaal vinden. Ik heb 9 kolommen gemaakt, één voor elke vraag en het cijfer van elke student voor de relevante vraag in de relevante cel genoteerd. Ik heb ook een kolom "Totaal" gemaakt en de calculus-functie gebruikt om de scores toe te voegen. Ik heb geprobeerd ze allemaal als 100% te wegen, maar hoewel dit prima is voor de eerste 8 kolommen, lijkt het geen 100% toe te willen staan ​​voor de 9e kolom en blijft het terugkeren naar 0, waarbij de score voor de laatste wordt genegeerd vraag.

Kan ik hier iets aan doen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #206 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Totalen berekenen
Hallo ACP,
Ja, het is een bekende bug in onze huidige versie. We zijn ervan op de hoogte en het is opgelost voor onze volgende release.
Aangezien het even kan duren voordat de volgende release beschikbaar is in de app store, is hier een tijdelijke oplossing:

Het idee is om de enkele kolom 'totaal' te scheiden in twee afzonderlijke bewerkingen, in de schermafbeelding houdt totaal 1 rekening met de eerste vijf kolommen, totaal 2 de rest. Vervolgens voegen we een nieuwe kolom toe die beide totalen optelt (elk 100%). U kunt de tussenliggende kolommen (totaal1 en totaal2) verplaatsen en deze van het scherm verbergen, zodat u alleen uw eindtotaal ziet.



Laat ons alstublieft weten hoe dat voor u heeft gewerkt.
Bedankt dat u contact met ons op.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • ACS-
11 jaar 11 maanden geleden #207 by ACS-
Beantwoord door ACS- over onderwerp Re: Totalen berekenen
Dat is goed gelukt, bedankt. Is er een maximum aantal kolommen dat kan worden gecombineerd tot een subtotaal?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden - 11 jaar 11 maanden geleden #208 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Totalen berekenen
Hallo ACP,
Er is geen limiet in het aantal gecombineerde kolommen.
De enige limiet heeft te maken met het aantal geneste berekeningen (een calculus op een calculus met een willekeurig aantal kolommen), u kunt maximaal 20 geneste bewerkingen hebben.
Als je denkt dat er een functie ontbreekt, plaats ze dan hier, we vertrouwen op de feedback van onze gebruikers om onze app te verbeteren.
Met vriendelijke groeten en sorry voor het ongemak, we werken hard aan de aankomende release!
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #209 by SalvadorH
Beantwoord door SalvadorH over onderwerp Re: Totalen berekenen

admin schreef: Hallo ACP,
Er is geen limiet in het aantal gecombineerde kolommen.
De enige limiet heeft te maken met het aantal geneste berekeningen (een calculus op een calculus met een willekeurig aantal kolommen), u kunt maximaal 20 geneste bewerkingen hebben.
Als je denkt dat er een functie ontbreekt, plaats ze dan hier, we vertrouwen op de feedback van onze gebruikers om onze app te verbeteren.
Met vriendelijke groeten en sorry voor het ongemak, we werken hard aan de aankomende release!

Hallo, goede middag.
Samen deel van de informatie over de laatste paar jaar van de concluir cada unidad, me piden el total de horas que asistió cada uno de mis alumnos, lo que implica el promedio de 20 columnas por grupo.
Al tratar de obtener el total de asistencias idoceo solo me permite colocarle el 100% a un máximo de 8 columnas general problemas porque manejo varios grupos, ya observe que un solución es separar las columnas en grupos, pero, ¿No existe for almaguna otra hacerlo sin complicaciones ???.
Er is een bevredigende oplossing voor het zoeken naar een oplossing en voor het oplossen van problemen met de nieuwe versie van het probleem.
Dank u.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #210 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Totalen berekenen
Buenas tardes Salvador,
De laatste versie van de laatste versie van de laatste versie is beschikbaar in de app Store en biedt een resuelto.
Het moment waarop een alternatief is gevonden voor de tweedeling van de operaciones, voor de definitieve oplossing van het probleem.
groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #211 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Totalen berekenen
Onze volgende update wordt dit weekend geleverd en zal eind volgende week beschikbaar zijn in de app store.
Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.