Lesplanner gevraagd

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2602 by Jerome
Lesplanner gevraagd werd gemaakt door Jerome
Hallo, ik heb veel leraren geprobeerd apps de laatste tijd en vind die van jou de beste.
Ik heb vooral genoten van de mooie looks, het rooster en het cijferboek.

Maar wat ik mis is een lesplanner. Voor mij is dat DE meest cruciale functionaliteit van een leraren-app.
Mijn lesplan (momenteel ingetypt in Word) is iets waar ik elke les naar kijk. Het vertelt me ​​het aantal lessen in een cursusjaar, welke vakken ik geef, wat het plan is voor een bepaalde les en wat het huiswerk zal zijn. Dit zou ik niet graag in een regulier dagboek willen schrijven, omdat ik dan geen overzicht krijg. Trouwens: waarom zou ik informatie die elk cursusjaar min of meer hetzelfde zal zijn opnieuw invoeren? Eerlijk gezegd heb ik het dagboek helemaal niet nodig.
Het zou geweldig zijn als iDoceo dit zou opnemen, zodat ik er niet meerdere hoef te openen apps in een les - daar heb je geen tijd voor!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2603 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesplanner gevraagd
Welkom bij iDoceo Jerome,
We hebben die lesplanner!
We hebben deze keer in de agenda gefocust, omdat het een aantal essentiële functies miste (het jaaroverzicht ontbreekt nog), maar we zullen blijven verbeteren in de volgende updates.
Mocht je nog iets missen, laat het ons weten!

Bedankt voor u contact met ons

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden - 11 jaar 3 maanden geleden #2609 by Jerome
Beantwoord door Jerome over onderwerp Lesplanner gevraagd
Hoi Bert, dat is goed nieuws! En bedankt voor het snelle antwoord.
Ik begrijp dat je niet alles in één update kunt doen.

Ja, ik heb nog wat andere wensen/suggesties.
  • De iconen zijn geweldig. Ik wijs ze toe aan mijn leerlingen. Ze verschijnen in het studentengegevensveld. Maar als ik in het menu 'tools' gebruik om leerlingen naar een andere groep te kopiëren, gaan de iconen verloren. Het is een hele klus om al deze pictogrammen opnieuw toe te wijzen. Dus ik zou willen dat deze pictogrammen overdraagbaar zouden zijn.
  • [/li][/li]
  • Als muziekleraar was ik aangenaam verrast om iconen voor (sommige) muziekinstrumenten te zien. Door deze toe te wijzen, kan ik direct zien wat een leerling speelt. Maar sommige studenten spelen instrumenten die niet op de lijst staan. Het zou geweldig zijn om iconen te hebben voor elektrische bas, contrabas, fluit, klarinet, accordeon, mondharmonica, sopraansaxofoon, altsaxofoon, tenorsaxofoon, baritonsaxofoon en trombone. (Als ik te veel vraag, zou slechts een paar hiervan ook leuk zijn).
  • In de klas moet ik de voornamen van de leerlingen snel kunnen zien. Ik wou dat ik ze rood en vet kon maken, zodat ze zouden opvallen in de lijst.

Bedankt voor je tijd.
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 maanden geleden door Jerome.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 3 maanden geleden #2613 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesplanner gevraagd
Welkom terug Jeroen,

studentenpictogrammen ontbreken bij kopiëren

Je hebt helemaal gelijk, die hebben we gemist. Dat is genoteerd

muziek iconen

We zullen ons best doen! Het is nogal moeilijk om sommige verschillen in die schaal te waarderen, maar we zullen zien wat we kunnen doen. We hebben een mooie Fender Mustang Bass in huis en niemand (niet muzikanten natuurlijk) merkt de enorme vier snaren op...

klas

Extra maatwerk daarvan is onderweg.Opgemerkt!

Met vriendelijke groet
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Jerome

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2855 by Akay@sbhs.co.uk
Beantwoord door Akay@sbhs.co.uk over onderwerp Lesplanner gevraagd
Hallo Bert, geweldig product, ik ben er dol op en zal het ook delen met mijn personeel op school!

Ik zit echter in hetzelfde schuitje als Jerome, in die zin dat ik een aparte planner (in pagina's) gebruik en dringend behoefte heb aan een vorm van planner in idoceo. Ik heb geprobeerd het dagboek te gebruiken, maar het werkt gewoon niet zoals een planner zou moeten.

Heb je een idee hoe lang het duurt voordat je een planner implementeert? Als het niet lang meer gaat duren, zal ik stoppen met zoeken naar een oplossing :)

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2856 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesplanner gevraagd
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!
We werken non-stop aan iDoceo 3.0 waarin we elk aspect van de app zullen verbeteren en nieuwe functies zullen toevoegen. Het zal echter enige tijd duren, en ik kan op dit moment niet echt een releasedatum geven... elke schatting zou in deze ontwikkelingsfase volkomen verkeerd zijn... we zullen zo snel mogelijk updates posten op @idoceo.
Ons team zet zich in voor de zaak, en onze releasecycli zijn over het algemeen vrij snel volgens de industrienormen, maar vanuit het perspectief van de gebruikers (en schooltermen) lijkt een releasecyclus van 3 maanden misschien heel veel tijd!
In al onze implementatiecycli is er altijd een eerste periode voor gebruikersverzoeken, daarna komt de grote plannings-/ontwikkelingsfase en daarna (Alpha-versie) doen we enkele gesloten bètatests voor de definitieve release.
Als je mee wilt doen aan bètatests, heb je die planner eerder en kun je hem bekijken en verbeteren voordat hij in de winkel ligt!

Vriendelijke groeten,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2857 by Akay@sbhs.co.uk
Beantwoord door Akay@sbhs.co.uk over onderwerp Lesplanner gevraagd
Ik ben erg geïnteresseerd in bètatesten, laat het me weten en ik doe graag mee!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2860 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesplanner gevraagd
Heel erg bedankt!
Als je de kans hebt, stuur me dan het UDID-nummer van je apparaat naar support@idoceo.net
Dit is een uniek nummer waarmee we bètaversies naar geautoriseerde iPads kunnen sturen
zonder het uit de App Store te hoeven downloaden.
U kunt dit nummer verkrijgen door een app genaamd UDID+ uit de winkel te downloaden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2861 by Jerome
Beantwoord door Jerome over onderwerp Lesplanner gevraagd
Hallo Bertje weer! Kan ik ook meedoen aan de bètatest?

Nog iets: als je een vertaling naar het Nederlands nodig hebt, kan ik je helpen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Dave
11 jaar 1 maand geleden #2862 by Dave
Beantwoord door Dave over onderwerp Lesplanner gevraagd
Ooooh. Mag ik ook meedoen aan bètatesten? Ik ben erg benieuwd naar de volgende release!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.