1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast (OPGELOST)

Meer
12 jaar 5 maanden geleden - 12 jaar 5 maanden geleden #41 by vitth
Dag Allemaal,

helaas heb ik hetzelfde probleem als versie 1.0: veel crashes na een paar fotobeheer/plaatsing! :boos:
mijn apparaat: Ipad 1, OS 4.3.3 ;b

Enig advies ?

:(
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door vitth.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 5 maanden geleden - 12 jaar 5 maanden geleden #42 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Sorry om dat te horen Vitth, we zullen proberen het te reproduceren op een iPad 1 met dezelfde versie.
Trouwens, het crasht door alleen foto's te verplaatsen? of wijs je eigenlijk foto's toe en dan crasht het?
Dat beetje info zou geweldig zijn voor ons.
Ik hou je op de hoogte en stuur je een kleine test om het uit te proberen zodra het is opgelost
Bedankt.
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 5 maanden geleden - 12 jaar 5 maanden geleden #44 by vitth
Beantwoord door vitth over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Het lijkt een willekeurig gedrag; soms crasht ipad wanneer ik op de pijl naar rechts tik om miniaturen te zien; loopt soms vast wanneer ik de foto's plaats of wanneer ik de locatie van de pictogrammen verander. Misschien denk ik dat veel foto's per klas het systeem onstabiel maken. Ik heb geprobeerd de foto's van het origineel te verkleinen en heb ze opnieuw geïmporteerd, maar het werkt niet: hetzelfde probleem crasht, crasht crasht. Omdat ik bijna een nieuweling ben, heeft een vriend van mij me geholpen. Hij gebruikte Diskaid op mijn iPad om foto's in de Idoceo-map te verwijderen om de oorspronkelijke staat te herstellen. (trouwens, ik heb foto's gemaakt met mijn Iphone 3GS).


TIA
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door vitth.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 5 maanden geleden - 12 jaar 5 maanden geleden #46 by vitth
Beantwoord door vitth over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Sorry, ik heb een fout gemaakt bij het schrijven. Een vriend van mij heeft Diskaid op mijn iPad gebruikt om foto's in de Idoceo-map te verwijderen om de originele staat te herstellen en om uw software te blijven gebruiken, zodat ik nog meer crashes kreeg. Ik wacht de volgende versie in de hoop op meer stabiliteit. Trouwens, ik heb de drukfout in mijn vorige post op je forum gecorrigeerd.

Bedankt
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door vitth.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 5 maanden geleden - 12 jaar 5 maanden geleden #47 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Oké Vith.
We doen de laatste tests op v1.2, het zal over een paar dagen verschijnen
Bedankt
Laatst bewerkt: 12 jaar 5 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: vitth

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 4 maanden geleden #54 by vitth
Beantwoord door vitth over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Ik heb de nieuwe release van idoceo getest; Ik vond meer stabiliteit en geen crashes meer in de foto's van de beherende student (het komt nog steeds voor, maar willekeurig en zelden). Geweldig werk jongens! :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 4 maanden geleden #55 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: 1.1 versie Fotobeheer loopt nog steeds vast
Goed nieuws Vith.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.