Microsoft Teams

Meer
3 jaar 2 maanden geleden #9658 by Stefpeco
Beantwoord door Stefpeco over onderwerp Microsoft Teams
Hallo Bert,

Cela fait plusieurs mois que je n'ai pas eu de version bêta...est-ce normal?

Je kunt je Teams toevoegen aan IDOCEO, meer informatie over de rest van de dag, je kunt nog meer testen met TestFlight.

dank u

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • DiscoStu
2 jaar 11 maanden geleden #9746 by DiscoStu
Beantwoord door DiscoStu over onderwerp Microsoft Teams
Hallo Bert,

Hoop dat je veilig en gezond blijft. Weet jij of de Microsoft Teams-integratie binnenkort beschikbaar is? Ik kijk er naar uit om een ​​iPad voor collega's met iDoceo te installeren, maar we wachten op dit moment, want dat zal ZO veel gemakkelijker zijn.

Bedankt voor al het werk dat je doet om ons werk gemakkelijker te maken! Laat het me weten, net als bij eerdere versies, als je wilt dat ik een bètatest doe. :)

Stuart

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9755 by Bubbler44
Beantwoord door Bubbler44 over onderwerp Microsoft Teams
Hoi,
Is er nieuws?
Er is weer een schooljaar voorbij en het houdt me behoorlijk bezig om teams en idoceo de hele tijd twee keer aan te sturen, in beide aantekeningen te maken.

Ik zal steeds meer teams gebruiken en het zou mijn leven zoveel gemakkelijker maken als er een kans zou zijn om op een gemakkelijke manier gegevens van teams naar idoceo over te dragen.

Met vriendelijke groet
bubblers

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden - 2 jaar 11 maanden geleden #9757 by Keith Roderick
Beantwoord door Keith Roderick over onderwerp Microsoft Teams
Bedankt voor antwoorden!
Ik kijk uit naar integratie met Microsoft
Laatst bewerkt: 2 jaar 11 maanden geleden door Keith Roderick.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 8 maanden geleden #9923 by Ben Boichat
Beantwoord door Ben Boichat over onderwerp Microsoft Teams
Hallo Bert,
Ik weet dat je zei dat je een paar grote projecten had, voordat de integratie van Teams geregeld zou worden.

Ik vraag me alleen af ​​hoe dat gaat en of er een op handen zijnde update (in de komende weken) voor iDoceo komt, die het importeren van klassen rechtstreeks uit Teams mogelijk maakt? (VK-termen beginnen op 1 september).

Geen druk, had alleen gehoopt dit jaar lessen en foto's gemakkelijker te kunnen importeren.

Elk nieuws over andere updates zou ook interessant zijn - er lijkt niet veel over te worden gepraat op het forum.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 7 maanden geleden #9928 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Microsoft Teams
Je post inspireerde me gedeeltelijk om een ​​nieuwe thread te maken (Is iDoceo nog in leven?). Om eerlijk te zijn, Ben, op basis van het (gebrek aan) ontwikkeling van iDoceo in de afgelopen 1-2 jaar, betwijfel ik ten zeerste of je binnenkort Microsoft Teams-integratie zult zien. Wacht er niet op, je zult gewoon teleurgesteld zijn. Zeker niet tot 1 september. Ik zou zeggen dat we geluk zullen hebben als we het in de zomer van 2022 zien. De activiteit op dit forum is aanzienlijk afgenomen en er zijn al heel lang geen grote iDoceo-updates meer geweest. Stel dus geen hoge verwachtingen en probeer andere oplossingen te vinden voor uw importproces ;-)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 5 maanden geleden #10114 by jwebber
Beantwoord door jwebber over onderwerp Microsoft Teams

bert schreef: Natuurlijk Ben. Het zou niet zo lang moeten duren!

Met vriendelijke groet,


Hallo Bert,

Deze omhoog duwen zoals gevraagd door onze medewerkers. Heeft u een ETA op Teams-integratie? Veel van onze docenten zijn nu pas OneNote en zouden dit erg handig vinden!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden #10202 by Bubbler44
Beantwoord door Bubbler44 over onderwerp Microsoft Teams
Is het weer vergeten of is iDoceo al echt dood?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden #10203 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Microsoft Teams
Levend en wel Bubbler44, bedankt voor je bezorgdheid.
Het is niet vergeten. Als het goed is getest, is het beschikbaar.
Microsoft heeft het heel lang in bèta gehouden, wat erg frustrerend was.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden - 2 jaar 3 maanden geleden #10210 by craig.kerwin
Beantwoord door craig.kerwin over onderwerp Microsoft Teams
Ik heb de optie opgemerkt om naar Google Classroom of Microsoft Teams te linken bij het maken van een klas - deze verschijnt op de drie stippen in de bovenhoek van de kolom met studentennamen.

Ik heb Microsoft voor Bedrijven ingeschakeld in mijn Cloud Links. Als ik op de optie Koppelen naar Microsoft Teams klik op het tabblad klas, gebeurt er niets. Ik krijg een zoekvenster, maar er wordt niets weergegeven. Misschien zoek ik het verkeerde. Ik weet het niet.

Het zou zo nuttig zijn om via Microsoft Teams naar mijn lessen te kunnen linken - geef alsjeblieft wat instructies over hoe dit wordt bereikt.

Op dezelfde manier gebruiken we DayMap voor rolmarkering, maar ik houd ook van een rol in iDoceo te houden, een soort koppeling zou uitstekend zijn ... misschien mis ik iets, maar kan ik externe gegevens importeren via CSV of Excel van zoiets als DayMap in iDoceo als ik deze gekoppeld heb via een studentenkaart?
Laatst bewerkt: 2 jaar 3 maanden geleden door craig.kerwin.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.