Beregner totaler

  • ACP
12 år 2 dager siden #205 by ACP
Beregner totaler ble opprettet av ACP
Hei,

Jeg har akkurat begynt å bruke Idoceo, og tror det har potensial til å bli akkurat det jeg vil ha. Men jeg har noen problemer med å få totalt karakterer.

Jeg vil registrere karakterene for hvert spørsmål i en test, og deretter finne totalen automatisk. Jeg har laget 9 kolonner, en for hvert spørsmål og registrert hver elevs karakter for det aktuelle spørsmålet i den aktuelle cellen. Jeg har også laget en "Total"-kolonne og brukt kalkulusfunksjonen for å legge til poengsummene. Jeg har prøvd å vekte dem alle som 100 %, men selv om dette er greit for de første 8 kolonnene, ser det ikke ut til at det vil tillate 100 % for den 9. kolonnen, og fortsetter å gå tilbake til 0, og ignorerer poengsummen for den siste. spørsmål.

Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 2 dager siden #206 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Beregning av totaler
Hei ACP,
Ja, det er en kjent feil på vår nåværende versjon. Vi er klar over det, og det er løst for vår neste utgivelse.
Siden det kan ta en stund før neste utgivelse er tilgjengelig i appbutikken, er her en løsning:

Ideen er å dele den enkle "total"-kolonnen i to separate operasjoner, i skjermbildet tar totalt 1 hensyn til de fem første kolonnene, totalt 2 resten. Deretter legger vi til en ny kolonne som legger til begge totalene (100 % hver). Du kan flytte de mellomliggende kolonnene (total1 og total2) og skjule dem fra skjermen slik at du bare ser totalsummen.



Fortell oss hvordan det fungerte for deg.
Takk for at du kontakter oss.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • ACP
12 år 2 dager siden #207 by ACP
Besvart av ACP på emnet Re: Beregning av totaler
Det fungerte bra, takk. Er det et maksimalt antall kolonner som kan kombineres for å gi en delsum?

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 2 dager siden - 12 år 2 dager siden #208 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Beregning av totaler
Hei ACP,
Det er ingen begrensning på antall kombinerte kolonner.
Den eneste grensen har å gjøre med antall nestede beregninger (en kalkulus på en kalkulus som involverer et hvilket som helst antall kolonner), du kan ha opptil 20 nestede operasjoner.
Hvis du føler at det mangler noen funksjoner, vennligst legg dem ut her, vi stoler på tilbakemeldingene fra brukerne våre for å forbedre appen vår.
Hilsen og beklager ulempen, vi jobber hardt med den kommende utgivelsen!
Sist redigert: 12 år 2 dager siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 dag siden #209 by SalvadorH
Besvart av SalvadorH på emnet Re: Beregning av totaler

admin skrev: Hei ACP,
Det er ingen begrensning på antall kombinerte kolonner.
Den eneste grensen har å gjøre med antall nestede beregninger (en kalkulus på en kalkulus som involverer et hvilket som helst antall kolonner), du kan ha opptil 20 nestede operasjoner.
Hvis du føler at det mangler noen funksjoner, vennligst legg dem ut her, vi stoler på tilbakemeldingene fra brukerne våre for å forbedre appen vår.
Hilsen og beklager ulempen, vi jobber hardt med den kommende utgivelsen!

Hei god ettermiddag.
Som en del av informasjonen som er proporcionar al concluir cada unidad, jeg piden el de horas que asistió cada uno de mis alumnos, lo que implica el promedio de 20 columnas por group.
Al tratar de obtener el total de asistencias idoceo solo me permite colocarle el 100% a un Maximo de 8 columnas generándome problemas porque manejo varios grupos, ya observer que una solución es separar las columnas en grupos, pero, ¿no existe forma deguna hacerlo sin complicaciones ???.
Estoy satisfecho con su aplicación, la atención que le brindaba a sus usuarios y los avances que hasen con cada new version, espero conocer una pronta solución a este problema.
Takk.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 dag siden #210 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Beregning av totaler
Buenas tardes Salvador,
Entregamos esta semana la nyeva version y para final de la semana que viene estará ya disponible en el app Store, con ese tema resuelto.
De momento la alternative es la que comentamos de dividir las operaciones, men la solución definitiva no demorará mucho.
Hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 dag siden #211 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Beregning av totaler
Vår neste oppdatering vil bli levert denne helgen og vil være tilgjengelig i appbutikken innen slutten av neste uke.
hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.