Leksjonsplanlegger forespurt

Mer
11 år 3 måneder siden #2602 by Jerome
Leksjonsplanlegger forespurt ble opprettet av Jerome
Hei, jeg har prøvd mye lærer apps i det siste og liker din best.
Jeg likte spesielt det flotte utseendet, timeplanen og karakterboka.

Men det jeg savner er en leksjonsplanlegger. For meg er det DEN mest avgjørende funksjonaliteten til en lærerapp.
Leksjonsplanen min (for øyeblikket skrevet inn i Word) er noe jeg ser på hver leksjon. Den forteller meg antall timer i et kursår, hvilke emner jeg underviser i, hva planen er for en bestemt leksjon, og hva leksene blir. Dette er noe jeg ikke vil skrive inn i en vanlig dagbok, for det ville ikke gi meg en oversikt. Dessuten: hvorfor skal jeg legge inn informasjon på nytt som vil være mer eller mindre lik hvert kursår? For å være ærlig trenger jeg ikke dagboken i det hele tatt.
Det ville vært flott om iDoceo ville innlemme dette, slik at jeg slipper å åpne flere apps i en leksjon - ikke tid til det!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2603 by bert
Besvart av bert på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Velkommen til iDoceo Jerome,
Vi har den leksjonsplanleggeren!
Vi fokuserte denne gangen i dagboken, fordi den manglet noen viktige funksjoner (årsvisningen mangler fortsatt), men vi vil fortsette å forbedre oss i følgende oppdateringer.
Hvis du savner noe annet, gi oss beskjed!

Takk for at du kontaktet oss

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden - 11 år 3 måneder siden #2609 by Jerome
Besvart av Jerome på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Hei Bert, det er gode nyheter! Og takk for raskt svar.
Jeg forstår at du ikke kan gjøre alt i én oppdatering.

Ja, jeg har noen andre ønsker/forslag.
  • Ikonene er flotte. Jeg tildeler dem til elevene mine. De vises i studentdatafeltet. Men når jeg bruker 'verktøy' i menyen for å kopiere elever til en annen gruppe, går ikonene tapt. Det er et drag å tilordne alle disse ikonene på nytt. Så jeg skulle ønske at disse ikonene var overførbare.
  • [/li][/li]
  • Som musikklærer ble jeg positivt overrasket over å se ikoner for (noen) musikkinstrumenter. Når jeg tildeler disse, kan jeg umiddelbart se hva en elev spiller. Men noen elever spiller instrumenter som ikke står på listen. Det ville vært flott å ha ikoner for elektrisk bass, oppreist bass, fløyte, klarinett, trekkspill, munnspill, sopransaksofon, altsaksofon, tenorsaksofon, barytonsaksofon og trombone. (Hvis jeg spør for mye, ville bare noen av disse vært fine også).
  • I klasserommet må jeg raskt kunne se fornavnene til elevene. Jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre dem røde og dristige, slik at de skulle skille seg ut på listen.

Takk for tiden din.
Sist redigert: 11 år 3 måneder siden av Jerome.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 3 måneder siden #2613 by bert
Besvart av bert på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Velkommen tilbake Jerome,

studentikoner mangler ved kopi

Du har helt rett, det gikk vi glipp av. Notert

musikkikoner

Vi skal gjøre vårt beste! Det er litt vanskelig å se noen forskjeller i den skalaen, men vi får se hva vi kan gjøre. Vi har en fin Fender Mustang Bass hjemme, og ingen (ikke musikere selvfølgelig) legger merke til de enorme fire strengene...

klasserom

Ytterligere tilpasning av det er på vei.Bemerket!

hilsen
Følgende bruker(e) sa takk: Jerome

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2855 by Akay@sbhs.co.uk
Besvart av Akay@sbhs.co.uk på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Hei Bert, flott produkt, jeg elsker det og kommer til å dele med de ansatte på skolen også!

Jeg er imidlertid i en lignende båt som Jerome, ved at jeg bruker en separat planlegger (i sider) og har desperat behov for en form for planlegger i idoceo. Jeg har prøvd å bruke dagboken, men det fungerer bare ikke som en planlegger skal.

Har du en idé om hvor lang tid det vil ta før du implementerer en planlegger? Hvis det ikke kommer til å vare lenge, slutter jeg å prøve å finne en løsning :)

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2856 by bert
Besvart av bert på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Takk for at du kontaktet oss!
Vi jobber kontinuerlig for iDoceo 3.0 der vi vil forbedre og legge til nye funksjoner i alle aspekter av appen. Det vil imidlertid ta litt tid, og jeg kan egentlig ikke gi ca utgivelsesdatoer for øyeblikket... ethvert estimat vil være helt feil på dette utviklingsstadiet... vi vil legge ut oppdateringer på @idoceo så snart som mulig.
Teamet vårt er forpliktet til saken, og utgivelsessyklusene våre har en tendens til å være ganske raske i henhold til industristandarder, men fra brukernes (og skolens vilkår) perspektiv kan en 3 måneders utgivelsessyklus virke forferdelig mye tid!
I alle våre distribusjonssykluser er det alltid en første periode for brukerforespørsler, deretter kommer den store planleggings-/utviklingsfasen, og etter det (alfaversjon) gjør vi noen lukkede beta-tester før den endelige utgivelsen.
Hvis du vil bli med oss ​​i betatesting, vil du ha den planleggeren tidligere, og du vil kunne gjennomgå og forbedre den før den kommer i butikken!

Vennlig hilsen

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2857 by Akay@sbhs.co.uk
Besvart av Akay@sbhs.co.uk på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Jeg er veldig interessert i betatesting, gi meg beskjed, så engasjerer jeg meg gjerne!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2860 by bert
Besvart av bert på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Thanks a lot!
Når du har mulighet, send meg enhetens UDID-nummer til support@idoceo.net
Dette er et unikt nummer som lar oss sende betaversjoner til autoriserte iPad-er
uten å måtte laste den ned fra App Store.
Du kan få dette nummeret ved å laste ned en app kalt UDID+ fra butikken.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 1 måned siden #2861 by Jerome
Besvart av Jerome på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Hei igjen Bert! Kan jeg også bli med i betatesten?

En annen ting: Hvis du trenger en oversettelse til nederlandsk, kan jeg være behjelpelig.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Dave
11 år 1 måned siden #2862 by Dave
Besvart av Dave på emnet Leksjonsplanlegger forespurt
Ååååh. Kan jeg også bli involvert i betatesting? Jeg er veldig spent på neste utgivelse!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.