Datatyper

  • Ben Boichat
12 år 1 uke siden #167 by Ben Boichat
Datatyper ble opprettet av Ben Boichat
Vurder å støtte noen forskjellige datatyper:
1) Bilder (selv om dette i stor grad er for å vise et miniatyrbilde av elever i den første kolonnen, som du kan implementere annerledes).
2) Større tekstfelt (disse ble kalt "memo" i excel) - Noen ganger opplever jeg at tekst blir kortere når jeg limer inn fra en annen app. knyttet til dette. - få deg til å legge til et slags tekstbrytingsverktøy for rapporter som inkluderte store tekstfelt - for eksempel prøvde jeg å skrive ut karakterer og tilbakemeldinger for studenter på en nylig oppgave. Jeg likte rapportverktøyet veldig godt, men det var ubrukelig i dette tilfellet da rapporten bare viste den første linjen i tilbakemeldingene mine for hver elev.
3) Lydopptak/talememoer

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 uke siden #168 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Datatyper
Hei Ben,

1) Vi jobber med å vise studentens miniatyrbilde på rutenettet for vår neste utgivelse. Det nåværende problemet med bilder er å beskjære/endre størrelsen på de enorme bildene som iPad-kameraet (eller en annen kilde) genererer. Vi legger til dette alternativet for beskjæring/endre størrelse for elevenes bilder, og hvis det fungerer som forventet, legger vi det til for bildedatatypefunksjonen i en nær fremtidig utgivelse.

2) Jeg er ikke sikker på om du så merknader-alternativet (trykk og hold på en enkelt celle) for å bruke det. Funksjonen du vil gå glipp av her er at du ikke kan skrive ut merknader langs cellens tekst i en rapport. Dette er imidlertid planlagt for denne kommende utgivelsen 1.7

3) Absolutt. Jeg liker ideen også. Det kan ta litt mer tid enn resten av problemene, men vi får det.

Tusen takk for at du kontakter oss, vennligst gi oss beskjed hvis flere krav dukker opp!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 uke siden #169 by Ben Boichat
Besvart av Ben Boichat på emnet Re: Datatyper
Takk - jeg prøvde kommentarene, men som du merket kan du ikke skrive ut disse ennå. Ser frem til de fortsettende oppdateringene!

I tillegg har dagbokfanen en feil i "innstillingene". Hver dag er feil - dvs. slå av lørdag slår av fredag, søndag slår av lørdag osv!

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
12 år 1 uke siden - 12 år 1 uke siden #171 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Datatyper
Argh, så ikke den. Det avhenger av kalenderkonfigurasjonen for hvert land, er søndag den første dagen i uken eller mandag. Vi fikser det ved neste utgivelse.
Takk for at du påpekte det.
Sist redigert: 12 år 1 uke siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
11 år 11 måneder siden #220 by bert
Besvart av bert på emnet Re: Datatyper
Om mindre enn en uke vil vår neste utgivelse være tilgjengelig. Dette problemet bør løses

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.