Skriv ut en hel dags klassearbeid

  • Kilde
10 år 10 måneder siden #3141 by Kilde
Skriv ut en hel dags klassearbeid ble opprettet av Kilde
Absolutt elsker denne appen. Jeg er glad for det til kolleger. En ting som imidlertid ville være nyttig, ville være muligheten til å skrive ut en heldagsplanlegger, ikke bare planleggeren for én klasse. Hvis jeg er fraværende fra skolen fordi jeg er syk, må jeg for øyeblikket sende leksjonsbeskrivelsen for hver klasse separat. Hvis de på en eller annen måte kunne settes sammen til en hel dags klasser og sendes én gang i et slags tabellformat, ville det vært flott.

Det vil også være bra å kunne sende dagplanleggeren på e-post til én elev i stedet for alle elever eller alle foreldre. Hvis en elev er borte, kan jeg sende dem det klassen gjorde.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 10 måneder siden - 10 år 10 måneder siden #3143 by bert
Besvart av bert på emnet Skriv ut en hel dags klassearbeid
Hei Bron,
Det kommer en ny planlegger i iDoceo 3.0, som snart er klar, og du vil kunne skrive ut en hel uke med timene, kanskje en enkelt dag også nå som du nevner det. La oss se om vi fortsatt er i tide. Den vil foreløpig være i PDF-format.
Noterte forespørselen din om e-posten, jeg tror det ikke vil være noe problem å legge til det også

Vennlig hilsen
Sist redigert: 10 år 10 måneder siden av bert.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

  • Anonym
10 år 10 måneder siden #3154 by Anonym
Besvart av Anonym på emnet Skriv ut en hel dags klassearbeid
Det er flott. Takk, Bert. En annen ting jeg også lurer på. Min Dropbox er satt til min personlige e-post som er gmail. Jeg vil gjerne kunne sende merknader i e-postskjema til foreldre ved å bruke skolens e-postadresse i stedet for min personlige. For øyeblikket sendes e-poster automatisk fra min personlige e-post. Er det mulig å ha en innstilling som lar deg velge en annen e-postserver, for eksempel min jobb-e-postserver som er Microsoft Exchange?

Takk

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.

Mer
10 år 10 måneder siden #3157 by bert
Besvart av bert på emnet Skriv ut en hel dags klassearbeid
Vi er noe begrenset i dette aspektet med alternativene som tilbys av iOS ... vi bruker systemet for e-postsending , og innstillingene er satt globalt for alle apps med en gang.
Systemomfattende innstilling kan endres fra (System)innstillinger / E-post , kontakter , kalendere / Standardkonto .
Vi vil gjerne tilby det alternativet, men du er ikke den første som ber om det.

Vær så snill Logg inn or Opprett en konto å delta i samtalen.