Problemen met optellen en cijferberekening (opgelost)

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2108 by Paulamarie
Problemen met optellen en cijfer berekenen werd gemaakt door Paulamarie
Hallo, ik probeer de som van drie afzonderlijke delen van een test bij elkaar op te tellen om een ​​eindcijfer (van de 100) te berekenen. Test 1 is /20, Test 2 en 3 zijn beide /40. Ik wil dan een totale kolom van 100 hebben die automatisch voor mij wordt berekend. Vanuit dit eindresultaat heb ik mijn cijfergrenzen uitgewerkt. Ik kan blijkbaar geen totaal berekenen en dat totaal gebruiken om de cijfers te berekenen. Ik kan het een of het ander doen. Als ik mijn totale kolom handmatig toevoeg en vervolgens dit resultaat gebruik, berekent het mijn cijfer correct. Echter, het werkt het cijfer niet goed uit als ik beide samen probeer.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2109 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Problemen met optellen en cijfer berekenen
Hallo Paulamarie,
Zou je ons een paar screenshots van de geconfigureerde berekeningen willen sturen? Net wanneer pijlen met procenten op het scherm verschijnen. We kunnen zo reageren met instructies die u moet volgen. Stuur het naar support@idoceo.net

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden - 11 jaar 5 maanden geleden #2110 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Problemen met optellen en cijfer berekenen
Hallo Paulamarie,
Ondertussen doe ik een wilde gok ... je moet controleren of al je afzonderlijke testonderdelen en het totaal hetzelfde cijfertype hebben, in jouw geval van 0 tot 100.
De totale berekening moet elk deel als 100% hebben, je hebt een knop alles toevoegen die de waarde van 100% automatisch voor u instelt
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2111 by Paulamarie
Beantwoord door Paulamarie over onderwerp Problemen met optellen en cijfer berekenen
:P
Je had gelijk dat ze geen 100 hadden voor elk afzonderlijk deel van de test. Ik heb dat deel aangepast en het werkt nu correct. Heel erg bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.