De ene kolom van de andere aftrekken...

  • Brett Huckstep
  • offline
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2655 by Brett Huckstep
De ene kolom van de andere aftrekken... werd gemaakt door Brett Huckstep
Hallo daar, allereerst bedankt voor al het werk aan deze geweldige app, hij ontwikkelt zich heel goed!
In een cijferlijst heb ik een kolom met het streefcijfer van een leerling. Ik heb verschillende andere kolommen die verschillende prestaties geven in enkele tests. Ik heb een gemiddelde van deze tests en een totaalcijfer, maar... Is het mogelijk om hun huidige gemiddelde cijfer af te halen van hun streefcijfer?

Er wordt ons altijd gevraagd om te rapporteren hoe ver een leerling van zijn doel af is. Ik heb geen manier gezien om kolommen af ​​te trekken, alleen om ze te middelen. Om het even welke hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Hartelijk dank,
Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Brett Huckstep
  • offline
Meer
11 jaar 2 maanden geleden - 11 jaar 2 maanden geleden #2656 by Brett Huckstep
Beantwoord door Brett Huckstep over onderwerp De ene kolom van de andere aftrekken...
Ok... Ik heb dit voor elkaar gekregen. Door een kolom te wegen naar -100 en de tweede naar 100, is het gelukt, maar nu heb ik een ander probleem...

Is er een manier om over de? berekend kolommen naar een andere klasse? Het kopieert de structuur en opmaak, maar de kleine rekenmachinepictogrammen ontbreken en wanneer ik onbewerkte gegevens invoer, wordt de berekening niet uitgevoerd. Ik heb verschillende klassen die hetzelfde beoordelingssysteem gebruiken en het zou eeuwen duren om de berekende kolommen handmatig door te nemen en opnieuw te doen, is er een manier om dit te omzeilen?

Nogmaals bedankt!

Brett

Bewerken: Als ik zelfs binnen hetzelfde blad probeer te kopiëren en plakken, plakt de kleine rekenmachine er niet in. Is er een instelling die ik moet instellen om het kopiëren van functies/berekeningen mogelijk te maken? Proost.
Laatst bewerkt: 11 jaar 2 maanden geleden door Brett Huckstep.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 2 maanden geleden #2657 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp De ene kolom van de andere aftrekken...
Hallo Brett,
U kunt de structuur van een klas kopiëren van het schoolbord, een klas ingedrukt houden en kopiëren. Maar je kunt het niet doen in een reeds bestaande klas. Zodra je die lege klas hebt, kun je je leerlingen overzetten. Ik heb je een bericht gestuurd met verdere details

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.