Onjuiste berekeningen (opgelost)

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #245 by Dokter_VVV
Onjuiste berekeningen (opgelost) werd gemaakt door Dokter_VVV
Hi!
Ik kom uit Oekraine! Heb je op dit moment gebruikers uit Oekraïne of ben ik de eerste? ;)

Ik probeer het programma aan te passen aan mijn onderwerp, maar heb nog steeds een probleem met berekeningen. Hier is het:

19 praktijklessen (cijfer van 0 tot 6 voor elk). In de nieuwe versie van iDoceo (1.7) berekent het alle 19 kolommen goed! Het totaalcijfer moet in absolute aantallen zijn, niet in %. Dus op dit moment alles prima.

Na de praktijklessen moeten de studenten slagen voor de modulecontrole, die tests en vragen omvat. Dus in dezelfde regel heeft elke student testcontrole van mijn onderwerp (van 0 tot 40 voor dit soort werk)
Vervolgens in dezelfde regel heeft elke leerling 4 vragen (van 0 tot 10 voor elk)
Wanneer studenten de toetscontrole en vier vragen hebben voltooid, moet ik dit resultaat in één kolom optellen. Als voorbeeld: 40+10+10+10+10=80 , maar programma laat me hier een slecht resultaat zien!

Het laatste wat ik nodig heb - laatste kolomnamen TOTAAL en het moet de laatste punten van mijn onderwerp voor elke student berekenen = punten voor praktijklessen + punten voor modulecontrole. Maar programma laat me hier weer een slecht resultaat zien!

Kun je me helpen dit probleem op te lossen, omdat ik een andere variant heb geprobeerd en geen correct resultaat kan krijgen.

PS misschien is het beter om een ​​functie toe te voegen die absolute getallen berekent (in plaats van procenten of als aanvulling op de huidige berekeningen als optievariant).

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #246 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onjuiste berekeningen
Welkom Dokter_VVV!
Ik denk dat je nog een paar andere Oekraïense gebruikers hebt, maar omdat er geen officiële app store is, is het moeilijk te zeggen!
Ik zou je berekeningen moeten bekijken om je te helpen, als je me een paar schermafbeeldingen kunt sturen op support@idoceo.net (één moet de berekeningspijlen bevatten) of, als je er geen probleem mee hebt, stuur mij een back-up van uw gegevens.
Ik kom zo snel mogelijk bij je terug.
Met vriendelijke groet, en bedankt dat u contact met ons opneemt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.