Niet-tellend cijfer?

  • Jerrygardner jr
  • offline
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3558 by Jerrygardner jr
Niet-tellend cijfer? werd gemaakt door Jerrygardner jr
Ik wil in een kolom een ​​cijfer markeren dat niet meetelt als cijfer in de kolom, maar een cijfer is om aan te geven dat de student die dag afwezig was. is er een manier om dat te doen?

Alles wat ik doe, vereist een waarde die minimaal nul is (wat negatief meetelt tegen een gemiddelde).

Iemand een idee?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden - 10 jaar 7 maanden geleden #3559 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Niet-tellend cijfer?
Hallo Jerrygardnerjr,

Hier mijn twee suggesties:

- U kunt in plaats daarvan een annotatie toevoegen (tik op een cel en vervolgens op Annotatie) en markeer hier de afwezigheid van deze student. Het wordt weergegeven als een kleine driehoek in de cel en met een enkele tik ziet u de details van die aantekening. Dit heeft geen invloed op het gemiddelde.

- De andere optie is om te wachten op onze grote update iDoceo 3.0 waarmee je pictogrammen in een cel kunt toevoegen en zolang die pictogrammen geen numerieke waarde hebben, hebben ze ook geen invloed op het gemiddelde.
We wachten met spanning op de goedkeuring ervan, het duurt niet langer dan een of twee dagen ... of zelfs vandaag als we geluk hebben.
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Jerrygardner jr

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jerrygardner jr
  • offline
Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3560 by Jerrygardner jr
Beantwoord door Jerrygardner jr over onderwerp Niet-tellend cijfer?
Bedankt Bertje.

Lost het probleem niet 100% op, maar het is een solide work around.

Ik heb de app gekocht voor 3.0, stop met het microbeheer van elke app - Apple en geef ons de update!!!!!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 7 maanden geleden #3561 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Niet-tellend cijfer?
Deze verloren tijd is het slechtste deel van het uitbrengen van een nieuwe update... en elke keer als ik de statistieken controleer, blijft de beoordelingstijd toenemen ( koppelen hier ). Veel updates voor iOS7 denk ik.

Voordat ik het vergeet. Nadat u hebt geüpdatet naar 3.0, moet u: 'disable' de instelling 'Lege cel overslaan - modus versie 2.5' (vanuit de instellingen van uw iPad/iDoceo). Vind hieronder een screenshot.

Het is standaard ingeschakeld voor al onze gebruikers om elke huidige berekening vanaf versie 2.5 op zijn plaats te houden. Achterwaartse compatibiliteit is altijd een van onze grootste zorgen.

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jerry Gardner
10 jaar 7 maanden geleden #3562 by Jerry Gardner
Beantwoord door Jerry Gardner over onderwerp Niet-tellend cijfer?
Ik ben eerst een Android-man om eenvoudige redenen zoals deze over het herzien van microbeheer. Het is triest voor ontwikkelaars vanwege alle verloren tijd en inkomsten. :(

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.