Hoe laat je 1 of 2 laagste cijfers van rij vallen?

  • Michael Joconnor
  • offline
Meer
9 jaar 7 maanden geleden #4919 by Michael Joconnor
Hoe laat je 1 of 2 laagste cijfers van rij vallen? werd gemaakt door Michael Joconnor
Ik probeer de functionaliteit te vinden om de laagste een of twee cijfers van alle kolommen op hetzelfde tabblad te laten vallen en het totaal (toevoegingsvergelijking) voor de rest te krijgen. Bestaat dergelijke functionaliteit? : Cheer:

Mijn tabblad Quizzen/Huiswerk bevat 14 kolommen (elk staat voor een individuele opdracht. Ik moet de laagste 2 cijfers laten vallen en een totaalcijfer krijgen voor de rest.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden - 9 jaar 7 maanden geleden #4921 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hoe laat je 1 of 2 laagste cijfers van rij vallen?
Hallo Michael,
Ja, het bestaat. Eens kijken of ik vanavond, morgen tops, een sjabloon kan maken met die configuratie. Je kunt het meteen in je cijferlijst importeren.
Het lastige is om die 14 kolommen te hebben, omdat er nog eens 12 nodig zijn -die verborgen kunnen worden- met de eindcijfers om rekening mee te houden.
Laatst bewerkt: 9 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 7 maanden geleden - 9 jaar 7 maanden geleden #4962 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hoe laat je 1 of 2 laagste cijfers van rij vallen?
Hier is de sjabloon, u moet 'Openen in' iDoceo en wachtwoord 12345 typen
Je kunt het gemakkelijk naar je klas kopiëren (tabblad ingedrukt houden en Kopiëren) of het cijfertype van alle kolommen wijzigen, die ik heb ingesteld op 0-10 (Tik op Extra - bovenste balk -> Kolommen> Alles> Bewerken> Type cijfer:

Bestandsbijlage:

File Name: Biologie_Sa...7.idoceo
Bestandsgrootte: 4 KB


Ik hoop dat dit helpt!

U krijgt hier een zeer gedetailleerde uitleg over configuratie hier
bijlagen:
Laatst bewerkt: 9 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.