Hulp bij cijfers

Meer
8 jaar 7 maanden geleden - 8 jaar 7 maanden geleden #5818 by Emilie
Hulp bij cijfers werd gemaakt door Emilie
Hallo,

Ik heb problemen met mijn beoordelingssysteem... Hier zijn 2 foto's van mijn cijfertypes... Het is te rommelig en ik weet zeker dat er een betere manier moet zijn om het te doen.






Ik heb 'cijfercijfers' van alle getallen (nou, daar lijkt het op!) en nu met conversie, vind ik het erg leuk om het cijfer in de cel te hebben, maar ik kan ze niet snel genoeg instellen...

Kan ik dit verbeteren?
bijlagen:
Laatst bewerkt: 8 jaar 7 maanden geleden door Emilie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5827 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hulp bij cijfers
Hallo Emilie,
Ik zou wat meer moeten weten over de configuratie van je cijferlijst, maar laten we ons eerst concentreren op die numerieke cijfers. Het is niet nodig om elke keer nieuwe cijfertypes aan te maken.
Hier een paar screenshots


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden - 8 jaar 7 maanden geleden #5831 by Emilie
Beantwoord door Emilie over onderwerp Hulp bij cijfers
Dank je Bertje,

Al mijn numerieke cijfers zijn ingesteld voor de update naar iDoceo4 en ik durfde ze niet weg te doen. Ik ben een ranghoarder!

Ik moet ook een van mijn beoordelingen bijwerken om overeen te komen met het nieuwere schoolbeleid en ik denk dat het mijn 'oude' zou kunnen verknoeien.

Eindelijk met de conversie, ben ik hier behoorlijk in de war over, zelfs na het bekijken van de video. Betekent dit dat ik ook een hele reeks conversiecijfers zal hebben?

Wil je dat ik je iets stuur zodat je de cijfers kunt controleren die ik gebruik?
Laatst bewerkt: 8 jaar 7 maanden geleden door Emilie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 7 maanden geleden #5832 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hulp bij cijfers
Ja, als je me een snelle back-up zou kunnen sturen (support@idoceo.net) zal ik er zo snel mogelijk naar kijken, geef me een paar dagen.
Laat me weten welke klas en welk tabblad je wilt dat ik zie.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.