Conversie

Meer
8 jaar 3 maanden geleden #6114 by Emilie
Conversie werd gemaakt door Emilie
Hoi,

Ik zou graag willen weten of ik een conversie naar een reeks cijfers kan gebruiken als ik verschillende totalen heb om mee te werken.
Als ik bijvoorbeeld een vocabulaire-test doe, is het slechts 10, dus heb ik een conversie gemaakt voor vocab-tests. Veel van mijn andere tests zijn echter uit verschillende totalen, dus moet ik voor elk totaal een conversie maken?

Dank u voor uw hulp!

Emilie

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 3 maanden geleden #6122 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Conversie
Hallo Emilie,
We zijn nog bezig om dat te verbeteren. U hoeft alleen de maximale score aan elke kolom toe te wijzen. iDoceo kan dan gemiddelden en berekeningen berekenen.
Als u de conversie in dezelfde cel wilt zien, moet u die conversie configureren, maar dit is niet vereist in onze volgende grote update

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 1 maand geleden #6184 by Emilie
Beantwoord door Emilie over onderwerp Conversie
Hallo Bert,
Ik zit in de laatste bèta-update en ik ben blij te zien dat het conversie-item dat je noemde eindelijk hier is. Ik heb echter geprobeerd om te zien of ik het aan een nieuwe kolom kon laten werken, maar het gebeurt niet! Ik weet niet of er iets is dat ik mis of niet, aangezien ik de toegevoegde regel aan de kolom Bewerken heb gezien met de selectie van conversie 'uit', '0-100' of 'Grade AF' in één kolom die ik eerder had gemaakt.
Is er een 'how-to' waar je me naartoe kunt verwijzen?
Bedankt
Em

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 1 maand geleden #6185 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Conversie
Hallo em,
Om de snelle conversies te laten werken, moet u het cijfer Numeriek (algemeen) selecteren en een maximale score instellen. Het zal niet werken als je een ander cijfertype selecteert, ik denk dat dat het probleem is.
Nog geen how-to's! Dat zijn de voordelen van bètatesten, maar als u twijfelt, neem dan contact met ons op (indien mogelijk vanuit de app). We hebben uw feedback nodig om erachter te komen wat er moet worden verbeterd, uitgelegd en gestroomlijnd in de definitieve release als deze niet duidelijk genoeg is.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.