Cijferpunten tussen 20 en 100

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #81 by Jacadam
Cijferpunten tussen 20 en 100 werd gemaakt door Jacadam
Bij het invoeren van cijfers gebruik ik een cumulatieve puntenmethode. Sommige zijn misschien 100 waard, andere 30, 40, 60, enz. Ik zie geen berekeningsmethode die hiermee rekening houdt. Mijn keuzes lijken 10, 20 of 100 te zijn. Sommige projecten zijn meer waard dan andere, en door een puntenmethode te gebruiken, weeg ik opdrachten. Mis ik iets in de routebeschrijving?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden - 12 jaar 2 maanden geleden #82 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Punten scoren tussen 20 en 100
Hallo Jacadam,
Bedankt dat u contact met ons op.
We hebben zojuist een nieuwe How To voor die specifieke vraag gemaakt, je zult hem vinden hier of op zoek naar cumulatieve in onze zoekopdracht op internet.

In principe moet je de Generic Grade (numeriek) die standaard is ingesteld op elke kolom gebruiken en de gewichten van de calculuskolom wijzigen in 100% op elke kolom. Ik denk dat het nu goed in detail is uitgelegd.
Laat het ons weten als u nog vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt: 12 jaar 2 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #85 by Jacadam
Beantwoord door Jacadam over onderwerp Re: Punten scoren tussen 20 en 100
Dus die berekening werkt en telt de punten op. Is er een manier om nog een kolom toe te voegen die de puntwaarde definieert als een % van 100? Normaal gesproken deelt een cijferlijst het totaal aantal punten door het mogelijke totaal. Bijv. 165/180=.916 of 91.6%.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #87 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Punten scoren tussen 20 en 100
Ja, dat zal mogelijk zijn voor onze volgende release. Het was eigenlijk gedaan, maar viel op het laatste moment af.
We zullen waarschijnlijk volgende week een kleine versie pushen om dit aan te pakken.
Als u nog meer wensen heeft, laat het ons weten.

Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 maanden geleden #111 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Punten scoren tussen 20 en 100
Hallo jacadam,
Onze volgende release 1.4 is een paar minuten verwijderd van de app Store, dus we wilden je laten weten dat deze versie beantwoordt aan wat je voor de berekeningen hebt gevraagd.
Een gedetailleerd voorbeeld vindt u hier: Percentage over waarde
Ik hoop dat je het nuttig vindt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.