Problema con notas ponderadas

  • Juanma
11 jaar 10 maanden geleden #386 by Juanma
Problema con notas ponderadas werd gemaakt door Juanma
Primero, tengo que daros la enohabuena por la excelente aplicación que habeis creado.
Yo, aun sigo investigándola, y en ello me he dado cuenta o puede que me esté equivocando de que aintentar hacer un media de notas ponderada, es decir, dándole un moed porcentual determinado a cada casilla, la nota tener me la hacer en cuenta esos valores que le he asignado.
U zoekt een captura de pantalla met ejemplo pero se cómo hacerlo en el hilo.
Dank u.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 10 maanden geleden - 11 jaar 10 maanden geleden #387 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met notaradas
Buenos Aires Juanma,
Un par de apuntes, een ver si lo resulteert:
- Dit zijn de nota's van de cada-kolommen van de mismo-tipo (van de 0 tot 10) , de asegurarte que el-tipo's van de cada-kolommen en de generieke nota's (de nota por defecto).
- Dit is een van de meest voorkomende columna's die een nota van distinto (van 0 tot 10 jaar en van 0 100 por ejemplo) hebben gekregen, die zijn toegevoegd aan de kolom van een nota die is aangegeven.
De todas formas, si te atascas , puedes enviarme el pantallazo a bert@idoceo.net ,necesitaria la ventana que sale con las flechas de los cálculos y sus porcentajes.

Muchas gracias port tus comentarios.
Laatst bewerkt: 11 jaar 10 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #922 by afkeurenswaardig
Beantwoord door afkeurenswaardig over onderwerp Re: Problemen met notaradas
Dit is een van de volgende producten die u kunt gebruiken en die u kunt proeven met de volgende opties:

- En mi caso tengo que hacer medias ponderadas (controles un 30% - exam un 30% - actitud, etc.) y me gustaría saber si podría hacerlo.

- En cuanto al trabajo de aula, nosotros sumamos un punto por cada positivo y restamos 2 of cada negativo, luego ese saldo se transforma one nota de 1 a 10 que se pondera con los andere aspecten, ¿podría hacer esto?

- Als ik het goed vind, gebruik ik de toepassing van een gallego y querría saber si es personaliseerbaar en dit aspect.

Hartelijk dank bij voorbaat.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #923 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Problemen met notaradas
Buenos dias aprofa,
Kijk naar de problemen van de zonde, medias ponderadas y calculos con iconos.
En cuanto al gallego, geen está traducido. Het is goed mogelijk om het gebruik van de iPad toe te staan ​​en het idioma van de verschillende versies van toekomstige versies.
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.