Studenten kopiëren/verplaatsen en hun cijfers en aanwezigheid meenemen

Meer
4 week 2 dagen geleden #31414 by Melanie.Is
Begrijpen dat ik een vreemde situatie heb op mijn school: 
Ik geef een paar identieke lessen en dupliceer de opdrachten enz. ertussen. 
We hebben veel van beweging tussen klassen. 
Ik kopieer student 1 oppompen van klasse A, eerste klasse naar klasse B, maar haar presentielijst en cijfers staan ​​nog steeds in klas A... dus ik kan haar niet uit die klas verwijderen. Dus ik maak haar onzichtbaar (functie verbergen). Op die manier zijn haar gegevens veilig, maar in klas B lijkt het erop dat ze een heleboel ontbrekende opdrachten en gemiste aanwezigheid heeft.

zou liefde om studenten van klas naar klas te kunnen kopiëren en hun cijfers en aanwezigheid mee te kunnen nemen. 
Het eerlijk gezegd missen van deze mogelijkheid heeft het gebruik van iDoceo voor aanwezigheid volledig onmogelijk gemaakt, en cijfers zijn super uitdagend zonder deze functie.

Bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 week 2 dagen geleden #31419 by ruislip
Hoi ,

Een eenvoudige oplossing zou zijn om dezelfde klasse als algemene klasse te gebruiken en Tabs te gebruiken om de verschillende klassen van elkaar te onderscheiden.
Met behulp van de filters kun je in elke tab (klas) verschillende groepen leerlingen hebben

Als u denkt dat dit in uw geval haalbaar is, stuur mij dan een e-mail naar: karla @ support.idoceo.net en ik zal een voorbeeld voorbereiden
voor jou

Beste 
Karla
 
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Melanie.Is

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
4 week 2 dagen geleden #31421 by Melanie.Is
Goed idee!
Zojuist een e-mail gestuurd.
Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.