Dagboek

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1202 by Rosswick
Dagboek werd gemaakt door Rosswick
Ten eerste, gewoon om te zeggen dat de recente upgrade uitstekend is - heel erg bedankt.

Ik heb al eerder contact met je gehad over het universeel maken van het dagboek in plaats van één per les. Mag ik je ook laten weten dat de dagboekaantekeningen in mijn iCal momenteel niet allemaal in het idoceo-dagboek verschijnen. Op de eerste een of twee shows, maar alle anderen verschijnen niet. Het zou heel handig zijn als we onze volledige dagboekaantekeningen zouden kunnen zien, omdat deze soms verband houden met wat er op school gebeurt.

Dank je!

Trouwens - hoe spreek je idoceo uit? Is het een Spaans woord?

laoise

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden - 11 jaar 7 maanden geleden #1205 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Dagboek
Bedankt Laoise!
We werken aan dat universele dagboek! Ondertussen kiezen sommige gebruikers ervoor om een ​​specifieke klasse aan te maken (zoiets als 'globaal dagboek') waar alle dagboeknotities worden verzameld. Het is verre van ideaal... we zullen een elegantere oplossing bieden in onze volgende update.

En ja... die iCal-evenementen hebben serieuze verbetering nodig. Het is eigenlijk een scroll, je kunt van rechts naar links vegen om meer evenementen te bekijken... maar als ze volledig verborgen zijn, is er geen manier om te weten hoeveel er nog over zijn.

Over iDoceo, het is eigenlijk latijn, het betekent op de een of andere manier "ik leer" (latijnse declinaties waren nooit mijn sterkste kant) We zijn niet kieskeurig over de uitspraak, maar wat we in gedachten hadden was zoiets als dit

Bestandsbijlage:

File Name: iDoceo-spraak.mp3
Bestandsgrootte: 8 KB


Hartelijk dank voor uw opmerkingen
bijlagen:
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1244 by Rosswick
Beantwoord door Rosswick over onderwerp Re: Dagboek
Bedankt voor je uitstekende antwoord en voor al je harde werk!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.