Enlazar archiveert desde agenda

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1321 by versus
Enlazar archiveert desde agenda werd gemaakt door versus
Meer informatie... seria posible que en la agenda se pudieran 'linkar' archivos? Me explico: yo en la agenda apunto que session me toca y de que unidad didactica es. Luego, en dropbox, por ejemplo, tengo guardadas las sessiones y alli las consulto.
Si en la agenda pudiese enlazar ese archive seria genial!
Digo en dropbox pero igualmente podria ser en quickoffice, bijvoorbeeld.
Er is een lijst van alle agenda's die u kunt kiezen uit een lijst van afbeeldingen, die u kunt vinden in de lijst met navegases die u kunt archiveren. Asi una vez enlazado, bastaria con clicar encima de la palabra of frase para acceder al mismo.
Is factibel?
Bedankt voor enesima vez.
Vicenç.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1327 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Enlazar archiveert desde agenda
Buenos dias Vicenç,
Dit is een 'tijdperk' van de laatste versie van de próxima versie.. Lees meer over geen magere post!
La parte delicada es la visualización de los archivos, y en cuanto a compartir... aquí los details:

El tema tecnico
Es factible pero tiene sus limitaciones. Técnicamente el iPad geen permite 'compartir' archivos entre apps, lo que se hace es copiarlo de una a otra cuando se exporta (con la función 'Abrir en...'). El inconveniente de esto es que puedes acabar con cientos/miles de megas en iDoceo en hacer un backup completo en Dropbox llevaría horas (siempre tenemos el backup en mente...)

Meer opties, koppelingen met Dropbox en meer flexibele , originelen en nieuwe back-ups maken geen probleem.
Pero en este caso, Dropbox heeft een enorme hoeveelheid nodig om een ​​internet paratrabajar te kunnen sluiten, en je kunt er ook voor zorgen dat...

Door cierto, en tu caso concreto, ¿tienes internet en el iPad siempre que das clase?
Intentamos heeft de meeste van de casos leren kennen, een professor met een iPad, pero sin conexión a internet...

Creo que me extendí mucho con el tema técnico :oops:
Groeten!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: versus

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1329 by versus
Beantwoord door versus over onderwerp Re: Enlazar archiveert desde agenda
Great!
Als je wifi gebruikt om internet te gebruiken, is het mogelijk om op het terras te kijken, maar ik weet zeker dat je geen verbinding kunt maken. Creo die een van de deugden van het idoceo is, is een combinatie van zaken.
Voor een andere parte, la opcion de dropbox puede ser muy interesante.

Disculpa por haberme avanzado... Je kunt niet vergeten wat de pensar en mejoras zijn.
Groeten!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.