Datatypen

  • Ben Boichat
12 jaar 2 weken geleden #167 by Ben Boichat
Datatypen werd gemaakt door Ben Boichat
Overweeg om enkele verschillende gegevenstypen te ondersteunen:
1) Afbeeldingen (hoewel dit grotendeels bedoeld is voor het tonen van een miniatuur van studenten in de eerste kolom, die je anders zou kunnen implementeren).
2) Grotere tekstvelden (deze werden "memo" genoemd in Excel) - Soms merk ik dat tekst kort wordt wanneer ik vanuit een andere app plak. hieraan gekoppeld. - laat je een soort tekstteruglooptool toevoegen voor rapporten die grote tekstvelden bevatten - ik probeerde bijvoorbeeld cijfers en feedback af te drukken voor studenten voor een recente opdracht. Ik vond de rapporttool erg leuk, maar in dit geval was het nutteloos omdat het rapport alleen de eerste regel van mijn feedback voor elke student liet zien.
3) Audio-opnamen/spraakmemo's

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 weken geleden #168 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Gegevenstypes
Hoi ben,

1) We werken eraan om de miniatuur van de student op het raster te tonen voor onze volgende release. Het huidige probleem met afbeeldingen is om de enorme afbeeldingen die de iPad-camera (of een andere bron) genereert, op de juiste manier bij te snijden / het formaat aan te passen. We zullen deze optie voor bijsnijden/formaat wijzigen voor de foto's van studenten toevoegen en als het werkt zoals verwacht, zullen we het in een nabije toekomstige release toevoegen voor de functie voor het type afbeeldingsgegevens.

2) Ik weet niet zeker of je de optie Annotaties hebt gezien (een enkele cel ingedrukt houden) om deze te gebruiken. De functie die u hier zult missen, is dat u geen annotaties langs de tekst van de cel in een rapport kunt afdrukken. Dit is echter gepland voor deze aankomende release 1.7

3) Absoluut. Ik vind het idee ook leuk. Het kost misschien wat meer tijd dan de rest van de problemen, maar we zullen het hebben.

Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen. Laat het ons weten als u aan meer vereisten denkt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 weken geleden #169 by Ben Boichat
Beantwoord door Ben Boichat over onderwerp Re: Gegevenstypes
Bedankt - ik heb de annotaties geprobeerd, maar zoals je hebt opgemerkt, kun je deze nog niet afdrukken. Ben benieuwd naar de vervolgupdates!

Ook heeft het dagboek-tabblad een fout in de "instellingen". Elke dag is verkeerd - dwz zet zaterdag uit, wordt vrijdag uitgeschakeld, zondag wordt zaterdag uitgeschakeld, enz.!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 2 weken geleden - 12 jaar 2 weken geleden #171 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Gegevenstypes
Argh, die had ik niet gezien. Het hangt af van de kalenderconfiguratie van elk land, namelijk zondag de eerste dag van de week of maandag. We lossen het op bij de volgende release.
Bedankt voor het erop wijzen.
Laatst bewerkt: 12 jaar 2 weken geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 11 maanden geleden #220 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Gegevenstypes
Over minder dan een week is onze volgende release beschikbaar. Dit probleem moet worden opgelost

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.