Sumas automatics

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1688 by Liradigitaal
Sumas automatics werd gemaakt door Liradigitaal
Goedemorgen.
Varios desos.
Er zijn veel manieren om naar het calificar te gaan.
Ik heb een behoefte aan een kolom van de geschiedenis van de automáticamente de todas van een principiële en niet-bestaande vraag naar een mano met een hago en een nieuwe entrada.
Door otro lado solo existe la posibilidad de mover este total a otra pestaña como la de asistencia. Mij ​​parecería meer interesante clonarla para qué se actualizara.
Añado la petición que ya han hecho andere, de lazar las entradas con el calendario.
Over het algemeen is het idee van "configurable" van de toepassing van deze twee soorten también, pero le falta interconexión entre apartados.
Dank u.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1701 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Sumas automatics
Buenas tardes-noches Liradigital,

Sip, me parece interesante lo de añadir todas las entradas. Er is een selectie gemaakt van de tekst die door de zee wordt veroorzaakt door de zee... en de meer gedeelde ... junto con los 5 idiomas adicionales.
En cuanto a "clonar" las columnas, desde luego. Nos quedamos sin tiempo para añadirlo pero estará hecho en la proxima versie mayor.
Geen entendí lo de enlazar las entradas con el calendario, estoy algo obtuso a estas horas... sim me explicas , te comento!.

groeten

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.