Lesplanner gekoppeld aan rooster en les

  • MGJ
11 jaar 6 maanden geleden #1861 by MGJ
Hi
Ik heb onlangs je app gekocht en ben druk bezig met het ontdekken van alle uitstekende functies die het biedt, het doet BIJNA alles wat ik zou willen!
Als ik mijn ideale oplossing uitleg, kunt u mij misschien adviseren of het als een voorgestelde verbetering beschouwen?
In het ideale geval zou ik mijn rooster willen kunnen maken en data voor de periode/halve termijn kunnen instellen en ook mijn lessen kunnen importeren, maar dan wil ik een lesplanner (in plaats van een gewone agenda) die de lessen vergelijkt met het rooster. Op deze manier kan ik voor elke klas les voor les plannen, foto's enz. bijvoegen en de huiswerkset en de inleverdatum vastleggen. Als de app dan automatisch het huiswerk in het lesplan zou invullen voor de datum waarop het zou moeten zijn, zou dat fantastisch zijn. Nogmaals, als de app het rooster voor die week zou vullen met het lesplan voor die klas, voor die datum, dan kan ik per klas plannen, maar lesgeven op dag van de week! Dit zou revolutionair zijn voor mij en een aantal van mijn collega's.
Alvast bedankt, Matt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1864 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lesplanner gekoppeld aan rooster en les
Hi Matt,
Het is gesuggereerd en we werken er "een beetje" naartoe!

Het is complex om alle elementen aan elkaar te koppelen, rekening houdend met de kleine verschillen/vereisten voor elk land, dus we ontwikkelen de app stap voor stap en verzamelen alle mogelijke feedback van onze gebruikers in elke iteratie.

Onze volgende grote stap voor iDoceo v2.5 zal zijn om het dagboek te verbeteren en verschillende sjablonen ermee te laten werken. Een van die sjablonen heeft de vorm van een planner, gerelateerd aan je geconfigureerde roosters.

Het lesplan/huiswerkpopulatie zal er ook zijn, het staat in de roadmap, maar de lijst met verbeteringen voor onze volgende release is enorm en we hebben een strakke deadline.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen Matt, aarzel niet om je opmerkingen en suggesties te plaatsen.
We zullen op het forum blijven informeren over v2.5 als we onze voortgangsmijlpalen halen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.