Willekeurige kiezer

Meer
11 jaar 6 maanden geleden - 11 jaar 6 maanden geleden #1893 by bwainwright
Willekeurige kiezer werd gemaakt door bwainwright
Hi there

Dit heeft niet echt een hoge prioriteit, maar ik vraag me af of je op een gegeven moment een willekeurige selector zou kunnen implementeren met een beetje meer ceremonie. De huidige is perfect functioneel en ik gebruik hem in de klas omdat ik de app toch open heb staan. Maar ik heb hier een beetje mee geëxperimenteerd, en naar mijn mening lijken studenten beter te reageren op willekeurige selectors als het voor hen duidelijker is dat dit is wat er gebeurt. Als ik de willekeurige selector uit de plattegrond gebruik, lijkt het voor de student alsof ik de keuze heb gemaakt, wat leidt tot de onvermijdelijke beweringen van vooringenomenheid ('god, ik WIST dat je MIJ zou kiezen, je kiest ALTIJD MIJ' enz. ...) Als ik mijn iPad kon ronddraaien zodat ze de namen konden zien fietsen en misschien zelfs een van hen op het scherm zou laten tikken om het te stoppen, zou het veel meer zijn ogenschijnlijk eerlijker, en het betrekken van hen bij het selectieproces kan helpen bij de betrokkenheid.

Ben Wainwright
Laatst bewerkt: 11 jaar 6 maanden geleden door bwainwright.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1899 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Willekeurige kiezer
Heel erg bedankt voor het inzicht Ben, dat is een interessant punt. We zullen het verbeteren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.