Verbeteringen die ik heel graag zou willen

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2078 by HN
Ik heb (verspild!) geld uitgegeven aan heel veel leraren apps maar hoe meer ik over iDoceo vind, hoe leuker ik het vind. Bedankt voor alle verbeteringen tot nu toe. Ik gebruik het als mijn hoofdapp MAAR hier zijn een paar dingen die ik heel graag zou willen zien, aangezien ik op dit moment nog steeds tussen verschillende apps in een les (aangezien en ik op een originele iPad zit, kost het wat tijd!)
1. Mogelijkheid om meerdere stoelindelingen aan elke klas te koppelen. Ik zit in 5 of meer kamers voor elke klas. Op dit moment heb ik deze info na een andere app.
2. Mogelijkheid om meerdere stukjes informatie te koppelen aan elke plaats op de plattegrond. We mogen geen foto's van de leerlingen hebben, maar er wordt verondersteld dat we verschillende informatie hebben (bijv. doelcijfer, 'werkt momenteel in' klas, of ze EAL zijn, speciale behoeften, begaafd en getalenteerd enz. zelfs als we zou kleuren kunnen hebben voor deze categorieën (EAL, SEN enz.) - dat zou geweldig zijn.
3. Mogelijkheid op het zitplan om willekeurig te wisselen (om me te besparen elke helft van het zitplan handmatig te veranderen)

De bovenstaande zouden mijn eerste suggesties zijn - enkele andere:
4. Ik heb de willekeurige selector gevonden - als er een manier was om dit vooraf in te vullen (verborgen), zodat, bijvoorbeeld, toen Billy werd gekozen, het een 'analyse'-vraag voorstelde, maar wanneer Fred (die niet zo slim is) is gekozen, suggereert het een 'wat'-vraag (eenvoudige kennis). Ik heb een app genaamd stick picks die dit op dit moment doet.
5. Zou er een manier zijn om gedragsnotities aan namen te koppelen? Misschien op de plattegrond (misschien op een vervolgkeuzelijst of rollend menu) dat de leraar zou kunnen aanpassen? Dat zou dan ergens een aantekening hiervan houden (in een kolom op het cijferblad misschien?) Sommige mensen zouden dat kunnen gebruiken voor wangedrag, ik zou het waarschijnlijk wel gebruiken voor het opnemen van bijdragen aan een les enz.
Op dit moment heb ik werkschema's in Goodreader en gebruik de URL-functie in goodreader om het te koppelen aan mijn dagboek dat ik heb ingesteld in de kalender die eigen is aan de iPad. Ik heb veel in dagboek/kalender/leraar gekeken apps en geen van hen heeft de mogelijkheid om een ​​rooster van 2 weken te hebben en op deze manier documenten aan lessen te koppelen. Ik kan dit aan, maar als er een manier was om dat in iDoceo te doen, zou dat nog beter zijn.
Bedankt voor het luisteren!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #2080 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verbeteringen die ik heel graag zou willen
Welkom HN,
Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen. Sommige van uw suggesties zijn al in de maak voor onze volgende grote update, ik weet zeker dat u ze nuttig zult vinden.

1. Mogelijkheid om meerdere zitplaatsen te hebben

Ja absoluut. We waren niet zeker over het aantal zitplaatsen dat zou worden toegestaan ​​... we zullen het met 5 proberen, hoop dat dit voldoende is ...

2. Mogelijkheid om meerdere stukjes informatie aan elke plaats op de plattegrond te koppelen

Ja, we zijn er ook mee bezig. We dachten dat het handig zou zijn om een ​​enkel veld te kunnen bekijken (zoals je nu kunt doen) ... maar we zullen er zeker meer moeten toevoegen.

citaat]3. Stoelindeling willekeurig ruilen[/quote]
Dit is leuk, ik heb het zojuist toegevoegd aan onze TO-DO's. Niet met hoge prioriteit, maar het zal er zijn.

4. Uitbreidingen van willekeurige selector

Interessant ook, opgemerkt. Het zal een beetje moeilijk zijn om te implementeren met de huidige configuratie, maar we zullen het in gedachten houden.

5. gedragsnotities met namen

Ik denk dat je voor dat doel een cijfer moet kunnen configureren en het vervolgens moet toewijzen vanaf het cijferblad (je kunt in onze volgende update ook gegevens van het stoelplan toevoegen/bewerken). Hier wat info hierover . Zeg het me als ik iets gemist heb...

documenten koppelen aan lessen

Ja, dit zal er ook zijn, het is een langverwachte functie en het zal beschikbaar zijn langs de hele app. U kunt zowel URL's als elk soort document (PDF's, XLS, Word) toevoegen aan de agenda/cellen/studenten en kopteksten.

Nogmaals bedankt, uw feedback wordt zeer op prijs gesteld

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
11 jaar 6 maanden geleden #2081 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Verbeteringen die ik heel graag zou willen
Wauw - ik ben onder de indruk! Erg bedankt. Nu met smart wachten op de volgende update! Op het punt om te proberen wat je hebt voorgesteld voor het gedragslogboek - bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2190 by De heerTMetcalfe
Beantwoord door De heerTMetcalfe over onderwerp Verbeteringen die ik heel graag zou willen
Ik denk dat de plattegrond met meerdere stoelen een uitstekend idee is. Ik geef 1 klas les in 5 (ja 5) verschillende kamers, elk met verschillende bureau-indelingen (ik wist niet dat bureaus in zoveel configuraties konden worden verplaatst). En aangezien ze een jonge groep van 7-jarigen zijn, vergeten ze over het algemeen waar hun stoelen zijn. Om nog maar te zwijgen van hun leraar!

Bedankt hiervoor.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Lauren
11 jaar 5 maanden geleden #2196 by Lauren
Beantwoord door Lauren over onderwerp Verbeteringen die ik heel graag zou willen
Hallo,

Als je naar de spreadsheet met klasgegevens kijkt, zou het fantastisch zijn als je dubbeltikt op de naam en alleen die leerlingengegevens isoleert, zodat je hun gegevens met hen kunt doornemen en ze niet de gegevens van andere studenten hoeven te bekijken.

Ook met het plaatsingsplan wanneer u een leerling selecteert en naar hun klassenfoto kijkt als de leerlinggegevens worden weergegeven, wordt het heel gemakkelijk om hun voortgang naar hun doelen te bekijken en dit aan andere leraren te markeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2201 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verbeteringen die ik heel graag zou willen
Hallo Laurens,
Je kunt een student of een groep isoleren als je het studentenfilter in de bovenste balk toepast, typ gewoon je studentennaam of achternaam en de rest van de studenten wordt verborgen.
Over de stoelplaninformatie kun je vanuit deze weergave een samenvatting van de voortgang van elke student bekijken, maar er zullen enkele verbeteringen zijn in onze volgende update. Ik weet zeker dat je ze nuttig zult vinden.
Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.