iCal-evenementen

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2147 by Corhar
suggestie voor nieuwe release werd gemaakt door Corhar
Hallo, ik heb dit gedaan en mijn iCal-gegevens worden niet samengevoegd in het idoceo-dagboek? Eventuele suggesties? Ik heb meerdere agenda's die ik elke dag in de agenda wil zien, zodat ik niet heen en weer hoef te schakelen.

bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden - 11 jaar 5 maanden geleden #2148 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp suggestie voor nieuwe release
Welkom Corhar,
Als je een iOS6 iPad gebruikt, moet er eerst een enigszins verborgen instelling worden ingeschakeld.
Tik op (Systeem) Instellingen, dan op Privacy, dan op Kalenders, en iDoceo zou in die lijst moeten staan. Ik denk dat het nu uitgeschakeld is. Schakel het in en iCal-gegevens zouden prima moeten worden samengevoegd.

We bereiden een aantal belangrijke verbeteringen voor met betrekking tot iCal-integratie (naast een heleboel andere dingen!) en u kunt gebeurtenissen van verschillende agenda's onderscheiden en selecteren welke agenda's u wilt samenvoegen. In de huidige versie worden al uw agenda-afspraken willekeurig weergegeven.

Als je het nog steeds niet kunt oplossen, laat het ons weten en we denken er nog eens over na!
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • anoniem
11 jaar 5 maanden geleden #2150 by anoniem
Beantwoord door anoniem over onderwerp suggestie voor nieuwe release
Hallo Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb het gecontroleerd en het was aan. Nog andere ideeën? Mijn evenementen moeten correct worden weergegeven in elk klassendagboek? Ik zie het nergens in.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden - 11 jaar 5 maanden geleden #2151 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp suggestie voor nieuwe release
Uhm ... als het in die lijst staat, betekent dit dat het het verzoek van de app detecteert en dat er niet veel meer te doen is (behalve de app sluiten en weer openen)
Vind bijgevoegd een heel korte afbeeldingsgids van wat u zou moeten zien ... misschien kunt u het verschil zien.





bijlagen:
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Anoniem
11 jaar 5 maanden geleden #2152 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp suggestie voor nieuwe release
Hallo, ik heb het gevonden sorry alles is goed. Ik kijk uit naar de nieuwe ideeën die je aan het uitwerken bent. Dank je. J

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.