Klasnotitiepagina/schermscherm

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2184 by jlux
Klasnotitiepagina/schermscherm werd gemaakt door jlux
Ik geef kunst aan 400 basisschoolleerlingen en jouw app heeft mijn leven vereenvoudigd en mijn lesgeven en documentatie verbeterd op manieren die ik nooit voor mogelijk had gehouden! Dank je!

Ik heb twee suggesties.
1. Omdat ik 20 lessen heb met een rotatie van vier dagen, zou ik het geweldig vinden om aantekeningen te kunnen maken. Ik weet dat de meeste leraren de kalender hiervoor gebruiken, maar ik zie de kinderen niet dagelijks en sommige van mijn rotatiedagen zijn door elkaar. Het zou leuk zijn om een ​​optioneel notitietabblad te hebben waar ik belangrijke herinneringen over de klas kan noteren ... (dwz nieuwe stoelindeling, of zo en zo weghouden van een andere student ... of hoe ze het de laatste keer dat ik zag hen)

2. Het zou ook geweldig zijn om één student te kunnen selecteren en al hun informatie te zien, zonder deze te exporteren, op een enkel scherm, zodat de pictogrammen worden weergegeven (ik gebruikte ze om gedragsherinneringen te documenteren) zodat ik een privéconferentie met een student en laat ze hun info zien zonder dat ze de info van hun klasgenoten zien. Of een soort schermschaduw of selector zou ook geweldig zijn.

Nogmaals bedankt voor deze geweldige app!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2187 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Klasnotitiepagina/schermscherm
Hallo jlux,
Ongeveer 1. Ja, we hadden een soort tab-sjablonen in gedachten (in de vorm van taken, notities, kalender) waar je je info in verschillende vormen kon noteren, niet alleen op 'datum' gebaseerd zoals in het huidige dagboek .
Er is een nieuwe update in de maak met een enorme lijst met nieuwe functies en verbeteringen, deze stond eigenlijk in de lijst, maar ik weet niet zeker of deze in deze of in de volgende zal komen vanwege onze strakke deadline... duimen.

Ongeveer 2. Ik denk dat je het 'Studentenfilter' bijna net zo nuttig zult vinden als de schermschaduw die je voorstelde! In het cijferlijstscherm kun je in het filter van de bovenste balk een naam, achternaam of groep typen en alleen studenten die aan die criteria voldoen, worden op het scherm weergegeven. Als u een volledige naam typt, wordt er slechts één weergegeven.

Dit filter wordt op alle tabbladen bewaard (zelfs de plattegrond), zodat je alleen met die informatie door de cijferlijst kunt navigeren.

Dank je
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.